Mi۶ شیائومی با رم ۶ گیگابایتی رکورد زد

عصر کالا- شیائومی همواره با پرچم داران خود دنبال کنندگان اخبار گوشی های تلفن همراه را شگفت زده کرده است. حال این بار نیز نوبت آن رسیده تا شیائومی با Mi ۶ نظرها را به خود جلب کند. این گوشی در کمال تعجب اخیرا توانسته در بنچ مارک ها بالاتر از گلکسی اس ۷ و اس ۸ پلاس سامسونگ قرار گیرد.

Mi۶ شیائومی با رم ۶ گیگابایتی رکورد زد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهرخبر ؛ شیائومی همیشه به ارائه سخت افزارهای قدرتمند با قیمت مناسب شهره بوده است. این تلفیق دلپذیر همواره به رقابتی شدن بازار گوشی های تلفن همراه منجر شده است. یکی از مواردی که در این رقابت نقش مهمی ایفا می کند نتایج حاصل از بنچ مارک هاست. اگرچه نمی توان به طور کامل به این نتایج اطمینان کرد اما نسبت به گفته ها و شنیده های رایج در بازار قابل اعتمادتر هستند.

    با تمام این تفاسیر Mi 6 پرچم دار جدید شیائومی چند روزی است که در نتایج Geekbench مشاهده می شود. این گوشی که قرار است در 19 آوریل و در شهر پکن رونمایی شود براساس اطلاعات منتشر شده از گیک بنچ مشخصاتی به شرح زیر دارد:

    چیپ اسنپ دراگون 835 با هشت هسته پردازشی که فرکانس 1.9 دارند
    پردازنده گرافیکی ادرنو 540
    6 گیگابایت رم
    اندروید نوقا 7٫1٫1
    این گوشی تاکنون موفق شده بالاتر از پرچم داران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس در بخش پردازش تک هسته ای امتیاز 2006 و در بخش پردازش چند هسته ای امتیاز 6438 را از آن خود کند. اس 8 در بخش تک هسته‌ای امتیاز 1916 و در بخش چند هسته‌ای امتیاز 6011 را به ثبت رساند و اس 8 پلاس هم امتیازهای 1929 و 6084 را ثبت کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر