نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ گواهی FCC را دریافت کرد

عصر کالا- پس از بروز مشکل در باتری های به کار رفته در گلکسی نوت ۷ و فراخوان این محصول، سامسونگ رسماً اعلام کرد با توجه به تقاضای بازار و مجوزهای رگولاتوری، نسخه ای بازسازی شده از اسمارت فون مذکور را در بعضی از بازارها عرضه خواهد کرد. حالا نمونه های جدیدی از فبلت سامسونگ گواهی FCC دریافت کرده اند که رونمایی رسمی از دستگاه را نزدیک تر می کند.

نسخه بازسازی شده گلکسی نوت ۷ گواهی FCC را دریافت کرد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛ سه مدل مختلف از گلکسی نوت 7 بازسازی شده شامل SM-935K, SM-935L و SM-935S گواهی مربوط را برای فروش در بازار کره جنوبی دریافت کرده اند که احتمالاً مدل S برای اپراتور SK Telecom و مدل های L و K برای اپراتورهای KT و + LG U عرضه خواهند شد.

    بنا به شایعات، مدل های بازسازی شده به باتری های کوچکتر 3200 میلی آمپری و اندروید 7 نوقا مجهز می شوند. هرچند ممکن است این محصول با اسم و قیمت متفاوت نسبت به نسخه اصلی وارد بازار شود، احتمالاً در نیمه ی نخست تیر ماه سال جاری رونمایی خواهد شد.

    تلفن جدید که بعضی منابع آن را Galaxy Note 7R می خوانند، می تواند ضررهای وارده به سامسونگ را حداقل کرده و از جریمه های زیست محیطی سنگین که دولت کره برای دفع واحدهای نوت 7 در نظر گرفته است جلوگیری کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر