مقایسه پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان

عصر کالا- در این گزارش چهار گوشی‌ سونی، سامسونگ، ایسوس و هوآوی با قیمت زیر یک میلیون تومان از جنبه‌های مختلف مورد برسی قرار گرفته‌اند.

مقایسه پرفروش‌ترین گوشی‌های زیر یک میلیون تومان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  از آنجا که یکی از مهمترین عوامل تاثیرگذار در خرید گوشی رده قیمتی آن است  برای دسترسی راحت شما کاربران گرامی، به مقایسه گوشی‌های زیر یک میلیون تومان پرداخته‌ایم. در این گزارش گوشی‌ها از نظر صفحه نمایش, دوربین, ظرفیت باتری, حافظه داخلی و RAM مقایسه شده‌اند تا کاربران راحت‌تر بتوانند گوشی همراه مورد نظرتان را انتخاب کنند.

    برای شروع سری به نمایندگی برندهای سونی, ایسوس, هوآوی و سامسونگ می‌زنیم تا با پرفروش ترین و بهترین محصول  آنها در این رنج قیمت آشنا شویم.

    1_  Galaxy J7 Pro

    2- sony xa1

    3- huawey p10 lite

    4- asusz zenphone 4max

     

    با توجه به تکنولوژی صفحه نمایش ، رزولوشن و تراکم پیکسلی بهترین ها در این قسمت به ترتیب زیر هستند:

    Galaxy J7 Pro

    P10 Lite

    Xperia XA1

    Zenfone 4 Max

    ازلحاظ سخت‌افزار, برای کسانی که از گوشی همراه خود توقع پردازش های سنگین و اجرای راحت بازی ها را دارند، نماینده هوآوی با داشتن پردازنده‌ی 8 هسته ( 4 هسته با فرکانس 2.36 و 4 هسته با فرسکانس 1.7) و رم 4 بهترین گزینه است.

    با توجه به این مقایسه بهترین پردازنده و حافظه به ترتیب زیر می باشد:

    P10 Lite

    Galaxy J7 Pro

    Xperia XA1

    Zenfone 4 Max

    دوربین 23 مگاپیکسلی نماینده سونی با قابلیت ثبت عکس‌های با کیفیت در شب بهترین گزینه برای علاقه‌مندان به عکاسی می باشد. با توجه به مقایسه انجام شده بهترین دوربین ها به ترتیب زیر می باشد:

    Xperia XA1

    Galaxy J7 Pro

    P10 Lite

    Zenfone 4 Max

    برای کسانی که مدت زیادی با تلفن همراه خود کار می کنند و یا زمان طولانی خارج از منزل به سر می‌برند گوشی ای‌سوس بی‌شک بهترین انتخاب است باتری با ظرفیت بالا که به علت سخت افزار نسبتا ضعیف‌تر مصرف باتری کمتری نیز  دارد. از ویژگی های جالب این گوشی استفاده از آن به عنوان پاور بانک برای شارژ گوشی های دیگر می باشد.

    شایان ذکر است نماینده‌ی سونی دارای ضعیف‌ترین باتری می‌باشد و تقریبا در هر دقیقه یک درصد از شارژ آن کم می‌شود که این ضعف بزرگی به شمار می‌آید و می‌تواند تمام نقاط مثبت این گوشی را زیر سوال ببرد.

    با توجه به مقایسه صورت گرفته بهترین گوشی  از نظر باتری به ترتیب زیر می باشد :

    Zenfone 4 Max

    Galaxy J7 Pro

    P10 Lite

    Xperia XA1

    جمع بندی :

    به طور قاطع نمی توان هیچ کدام از محصولات را بهترین در این رنج قیمت دانست. اگر به دنبال گوشی می‌گردید که از هر نظر موقعیت نسبتا بهتری داشته باشد samsung j7 pro می‌تواند بهترین گزینه باشد ولی در مجموع با توجه به نیاز و خواسته مخاطب از تلفن همراه می توان از بین این 4 گزینه یکی را انتخاب کرد .

    1-samsung j7 pro برای کسانی که صفحه نمایش انخاب اول‌شان است و فیلم و عکس زیاد تماشا می‌کنند.

    2-sony xa1 برای دوستداران عکاسی

    3-huawey p10 lite برای کسانی که بازی و اجرای برنامه های سنگین در اولویت‌شان است.

    4-asusz zenphone 4max برای کسانی که ظرفیت باتری اولویت  آن‌ها است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر