قابلیت های تازه ترین گوشی های هوشمند گوگل لو رفت

عصر کالا- گوگل در تلاش برای آماده سازی گوشی هوشمند تازه خود به نام پیکسل ۲ است و رسانه ها اخبار جدیدی در مورد امکانات این گوشی منتشر کرده اند.

قابلیت های تازه ترین گوشی های هوشمند گوگل لو رفت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا»به نقل از مهر، گوشی پیکسل 2 رقیبی جدی برای نسل جدید گوشی آیفون و گالکسی خواهد بود و منابع خبری به تازگی جزییات بیشتری را در مورد امکانات آن منتشر کرده اند.

    گوگل این گوشی ضدآب را در دومدل جداگانه طراحی و عرضه می کند که به ترتیب Muskie و Walleye نام خواهند گرفت. Muskie دارای نمایشگر بزرگتری خواهد بود و ممکن است در آینده مدلی با نمایشگر بزرگتر به نام Taimen هم عرضه شود.

    مدل بزرگتر گوشی پیکسل 2 دارای نمایشگر 5.99 اینچی با دقت 1440 پیکسل خواهد بود. تولید نمایشگرهای این گوشی بر عهده شرکت ال جی خواهد بود. در این گوشی ها از بلندگوی های ثانویه در کنار بلندگوهای اصلی استفاده شده که پخش صدای استریو را با کیفیت مناسب ممکن می کنند.

    ابعاد نمایشگر مدل کوچک تر گوشی پیکسل 2 احتمالا 4.97 اینچی بوده و دقت بصری آن هم 1080 پیکسل خواهد بود. تولید بخشی از اجزای این گوشی توسط شرکت اچ تی سی صورت می گیرد.

    قرار است در هر دو گوشی از پردازنده Qualcomm Snapdragon 835 استفاده شود. میزان رم این گوشی ها هم 4 گیگابایت اعلام شده است. در مورد مشخصات فنی دوربین های گوشی های یاد شده اطلاعاتی منتشر نشده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر