افزایش چشمگیر میزان درآمد اپل در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۷

عصر کالا- شرکت اپل با توجه به کاهش میزان عرضه گوشی های نسل جدیدش، همچنان در مجموع درآمد با پیشرفت روبه‌روست.

افزایش چشمگیر میزان درآمد اپل در سه‌ماهه آخر سال ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،  آمار فروش گوشی‌های نسل جدید شرکت اپل در سه ماهه چهارم سال 2017 منتشر شد. این آمار شامل فروش کلی گوشی آیفون 8 و موج اول فروش آیفون X می‌شود. بر اساس این آمار شرکت اپل در مجموع 77.3 میلیون نسخه گوشی آیفون بارگیری کرده و به کشورهای مختلف جهان عرضه کرده است. اپل از جهت عرضه آیفون،  نسبت به سه ماهه چهارم سال گذشته افت داشته است، اما درآمد این شرکت چیز دیگری نشان می‌دهد.

    قیمت بسیار بالای گوشی هوشمند آیفون X کافی است تا شرکت اپل نه تنها افت درآمد ناشی از کاهش عرضه گوشی های هوشمند خود را جبران کند، بلکه باعث افزایش مجموع درآمد این شرکت در مقایسه با بازه زمانی مشابه در سال 2016 شده است. شرکت اپل بر اساس آمار رسمی که مقامات آن منتشر کرده‌اند در سه‌ماهه چهارم سال 2017 درآمدی بالغ بر 88.3 میلیارد دلار ( 320 تریلیارد تومان ) داشته است که نسبت به سال گذشته با درآمد 78.4 میلیارد دbلار ( 280 تریلیارد دلار ) پیشرفت چشمگیری به حساب می‌آید.

    شرکت اپل در سه ماهه چهارم 2017 با فروش کمتر نسبت به سال گذشته، درآمد بیشتری داشته است!حتی گفته می‌شود که میزان درآمد پیش بینی شده برای اپل در سه ماهه چهارم بین 84 تا 87 میلیارد دلار بوده، که این شرکت حتی پیش بینی ها هم فراتر رفته است.

    با این حال شرکت اپل هیچگاه روند نزولی نداشته است و با خبرهایی که از عرضه 3 گوشی آیفون در سال 2018 از این شرکت به گوشی می‌رسد، باید شاهد پیشرفت هرچه بیشتر آن در عرضه و البته مجموع درآمد باشیم.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر