اولین به‌روزرسانی هواوی P۱۰ جهت بهبود کیفیت تصویربرداری منتشر شد

عصر کالا- هواوی P۱۰ اولین به‌روزرسانی خود را دریافت کرد. این دیوایس که به اندروید ۷ نوقا و EMUI ۵.۱ مجهز شده است، ساعاتی پیش نخستین آپدیت را با هدف بهبود کیفیت تصویر دوربین و هم‌چنین افزوده شدن وصله امنیتی ماه مارس دریافت کرد.

اولین به‌روزرسانی هواوی P۱۰ جهت بهبود کیفیت تصویربرداری منتشر شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر ؛هر سه اسمارت‌فون جدید هواوی، یعنی P10، P10 Plus و P10 lite هم‌چون Mate 9 از نسخه 5.1 رابط کاربری اموشن استفاده می‌کنند، اما تفاوت اصلی این سه اسمارت‌فون با هواوی Mate 9 در افزایش یافتن حسایست صفحه تاچ در این سه مدل است.

    به گفته یک منبع ایتالیایی، به‌روزرسانی منتشر شده برای هواوی P10 باعث بهبود کیفیت عکس و پایداری بیش‌تر سیستم می‌شود. علاوه بر این، در این به‌روزرسانی حساسیت صفحه لمسی افزایش یافته است و وصله‌های امیتی ماه مارس را به ارمغان می‌آورد. این به‌روزرسانی با شماره ساخت VTR-L09C432B123 منتشر شده است و 467 مگابایت حجم دارد.

    هم‌چنین یک به‌رورسانی برای رفع مشکلات نرم‌افزاری این اسمارت‌فون منتشر شده است که برخی از کاربران اروپایی آن را با حجم 245 مگابایت دریافت کرده‌اند. این به‌روزرسانی مشکل عدم دسترسی به دوربین از طریق Google Voice را رفع کرده است. دیگر ایراد رفع شده در این به‌روزرسانی، مشکل پیش‌نمایش دوربین در برخی از مواقع است. هم‌چنین گفته می‌شود با دریافت این به‌روزرسانی پایداری دستگاه افزایش یافته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر