موتو جی ۵ اس پلاس مجهز به بدنه فلزی، دوربین دوگانه و یک نمایشگر بزرگ خواهد بود

عصر کالا- ایوان بلس مشخصات گوشی موتو جی ۵ اس پلاس (Moto G۵S Plus)، نسخه ویژه موتو جی ۵ پلاس را همراه با تصویری از آن منتشر کرده که مهمترین این اطلاعات یک دوربین دوگانه و نمایشگر ۵.۲ اینچی است. این محصول احتمالا ۳ مرداد ماه رونمایی خواهد شد.

موتو جی ۵ اس پلاس مجهز به بدنه فلزی، دوربین دوگانه و یک نمایشگر بزرگ خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از VentureBeat، یکی از بزرگترین افشاکنندگان دنیای گوشی های هوشمند ایوان بلس (Evan Blass) به تازگی تصویری از گوشی موتو جی 5 اس پلاس را منتشر کرده است. این نسخه در واقع یک نسخه «اسپشیال ادیشن» موتو جی 5 پلاس است که اوایل سال جاری رونمایی شده بود. تغییراتی که به نقل از این گزارش بر روی گوشی جدید برند موتو اعمال خواهد شد، استفاده از بدنه‌ای آلومینیومی و فناوری‌های به‌روزتر در زیر قاب است.
    یک دوربین دوگانه (دو سنسور 13 مگاپیکسلی که یکی از آن‌ها تصاویر رنگی ثبت می‌کند و دیگری تصاویر سیاه و سفید می‌گیرد) بر روی قاب پشتی این گوشی نقش خواهد بست و یک دوربین سلفی آپگرید شده به 8 مگاپیکسلی (از 5 مگاپیکسل) نیز در قسمت جلویی محصول و درست در بالای نمایشگر 5.5 اینچی موتو جی 5 اس پلاس به چشم می‌خورد. به طور کلی این گوشی کمی بزرگتر از نسخه استاندارد خود است. در مقایسه با موتو جی 5 پلاس باید گفت که آن محصول از بدنه‌ای پلاستیکی، دوربین تک لنز 12 مگاپیکسلی و یک نمایشگر 5.2 اینچی برخوردار بود.
    سخت افزار داخلی موتو جی 5 اس پلاس تغییری نکرده است

    به نقل از بلس، دوربین دوگانه جدید این گوشی قادر به ارائه قابلیتی شبیه به افکت بوکه، جابجایی پس زمینه و فیلتر انتخابی سیاه و سفید است. با استفاده از این قابلیت‌ها، کاربران ابتکار عمل بیشتری را در اختیار خواهند داشت. این مشخصات به کنار، سخت افزار موتو جی 5 اس پلاس با نسل فعلی این محصول یکسان است. وضوح نمایشگر همچنان 1080×1920 پیکسل است و گوشی از یک چیپست اسنپدراگون 625 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی قدرت می‌گیرد. هرچند این پردازنده و چنین میزان رمی برای استفاده روزمره کافی به نظر می‌رسد، اما نمی‌توان انتظار داشت بازی های سنگین سه بعدی به ظرافت و سرعت گوشی های بالارده بازار اجرا شوند.
    از آنجایی که اینک دیگر همه چیز موتو جی 5 اس پلاس مشخص است، به نظر می‌رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد رونمایی رسمی کمپانی موتورولا لنوو از آن خواهیم بود. موتو یک رویداد خبری برای تاریخ 25 جولای (3 مرداد ماه)، جایی که گوشی های موتو زد 2 فورس (Moto Z2 Force) و موتو ایکس 4 (Moto X4) احتمالا رونمایی می‌شوند، تنظیم کرده است. باید دید آیا دو گوشی موتو G5S و موتو G5S Plus نیز همزمان با این دو محصول معرفی خواهند شد یا خیر!

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر