مشخصات گلکسی S۸ اکتیو فاش شد

عصر کالا- سامسونگ به صورت اتفاقی وجود گلکسی اس ۸ اکتیو را لو داد؛ این گوشی با طراحی متفاوت و زمخت‌تری از گلکسی اس ۸ و و تغییراتی در سایر جزییات دستگاه رونمایی خواهد شد.

مشخصات گلکسی S۸ اکتیو فاش شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، چنانچه منتظر شنیدن اخبار بیشتری در خصوص وجود داشتن یا نداشتن گلکسی اس 8 اکتیو هستید، دیگر نیاز نیست اخبار و شایعات را دنبال کنید؛ چرا که این کمپانی کره‌ای، به صورت اتفاقی وجود این گوشی را تایید کرد. روز گذشته رونالد کوانت نام گوشی گلکسی اس 8 اکتیو را به‌صورت اتفاقی در سامسونگ ناکس پیدا کرد؛ شماره‌ی مدل این گوشی G892A است. نکته‌ی جالب توجه این است که شماره مدل مربوط به گلکسی اس 7 اکتیو که سال گذشته در همین روزها رونمایی شد، G891A بود.

    این نخستین باری نیست که اطلاعاتی درباره گلکسی اس 8 فاش می‌شود، اما این اولین تاییدیه‌ی رسمی (تصادفی) از برنامه‌ی سامسونگ برای ادامه‌ی روند عرضه‌ی نسخه‌های مختلف از پرچم‌داران این شرکت است. وقتی به نتایج تست‌های سقوط گلکسی اس 8 توسط شرکت SquareTrade نگاه کنیم، برنامه‌ی سامسونگ بسیار منطقی به‌نظر می‌رسد؛ چرا که نتایج تست‌های یادشده نشان می‎‌دهد که گوشی 720 دلاری گلکسی اس 8 با بدنه‌ی شیشه‌ای و فریم فلزی تنها با یک بار سقوط، به‌راحتی ‌می‌شکند. طبق اطلاعات قبلی، بسیاری از ویژگی‌های مربوط به گلکسی اس 8 مانند لبه‌های خمیده و نمایشگر اینفینیتی (بدون حاشیه) در نسخه‌ی اکتیو این گوشی وجود نخواهد داشت.

    گفته می‌شود گلکسی اس 8 اکتیو از باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد و سامسونگ موفق به دریافت گواهی استاندارد نظامی MIL STD-810G برای این گوشی شده است که نشان از مقاومت بالای آن در برابر گرد‌وغبار و آب دارد. صرف‌نظر از موارد یادشده، احتمالا ابعاد و رزولوشن نمایشگر، حافظه‌ی رم و بیشتر جزئیات مهم داخلی ثابت بماند. پیش‌بینی می‌شود که اس 8 اکتیو نیز به‌صورت انحصاری توسط AT&T عرضه شود.

    در حال حاضر تاریخی برای رونمایی گلکسی اس 8 اکتیو مشخص نشده است؛ اما از آنجایی که سامسونگ هر دو گوشی گلکسی اس 6 اکتیو و اس 7 اکتیو را به ترتیب در ژوئن سال‌های 2015 و 2016 معرفی کرد؛ از این رو ممکن است که کره‌ای‌ها طی چند روز آینده از گوشی‌ گلکسی اس 8 اکتیو رونمایی کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر