سامسونگ چند میلیون Galaxy S۷ فروخت ؟

عصر کالا- سامسونگ از زمان عرضه‌ی دو گوشی Galaxy S۷ و Galaxy S۷ Edge، توانسته است ۵۵ میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را بفروشد.

سامسونگ چند میلیون Galaxy S۷ فروخت ؟
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از صبحانه،در حال حاضر، خبرها بیشتر از پرچم‌دارهای جدید سامسونگ می‌گویند و هر چه که می‌شنویم، مربوط به گوشی‌های Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus است. با این حال، بد نیست به این موضوع هم نگاهی بیاندازیم که پرچم‌دار قبلی سامسونگ هم بسیار محبوب بود. در واقع، خبری به تازگی منتشر شده است که از فروش شگفت‌انگیز Galaxy S7 می‌گوید.

    سامسونگ 55 میلیون Galaxy S7 فروخته است

    طبق اطلاعاتی که موسسه‌ی آماری Strategy Analytics ارایه داده است، سامسونگ از زمان عرضه‌ی دو گوشی Galaxy S7 و Galaxy S7 Edge، توانسته است 55 میلیون دستگاه از این گوشی‌ها را بفروشد. عددی که سامسونگ خودش رسما ارایه داده بود، به سه ماهه‌ی اول عرضه‌ی Galaxy S7 برمی‌گردد؛ رقمی که از فروش 7٫2 میلیون دستگاه Galaxy S7 در سه ماه ابتدای‌ فروش این گوشی خبر می‌داد.

    دو گوشی Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus به تازگی وارد بازار شده‌اند و البته در مقایسه با پرچم‌دار سال قبل سامسونگ، قیمتی بسیار بالا دارند. عرضه‌ی Galaxy S8 باعث شده است تا قیمت Galaxy S7 بسیار پایین بیاید؛ طوری که در هفته‌ی گذشته، فروشگاه Best Buy این گوشی را به قیمت 480 دلار و آن هم به صورت قراردادی و قسطی می‌فروخت. در حال حاضر حتی می‌توان Galaxy S7 را از فروشگاه eBay به قیمت 475 دلار خرید.

    تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که Galaxy S8 فروشی حتی بهتر از Galaxy S7 داشته باشد. در حال حاضر پیش‌فروش Galaxy S8 فقط در کره‌ی جنوبی بیش از 550 هزار مخاطب داشته است. این رقم 5٫5 برابر بیشتر از پیش‌فروش‌های Galaxy S7 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر