رقابت بی‌سابقه دو شرکت سامسونگ و ال جی

عصر کالا- ما در هفته های آینده رویداد مهم « IFA ۲۰۱۷ » را در پیش رو داریم و این در حالی است که گوشی های گلکسی نوت ۸ و وی ۳۰ بزودی رونمایی خواهند شد.

رقابت بی‌سابقه دو شرکت سامسونگ و ال جی
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران، هفته های پیش رو، هفته های بسیار مهمی در صنعت گوشی های هوشمند به حساب می‌آیند. ما در هفته های آینده رویداد مهم « IFA 2017 » را  پیش رو داریم. این در حالی است که گوشی هوشمند «سامسونگ گلکسی نوت 8» در تاریخ 23 آگوست 2017 ( 1 شهریور 96 ) در نیویورک آمریکا رونمایی می‌شود. همچنین گوشی هوشمند «ال جی وی 30» نیز در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور 96) در برلین رونمایی خواهد شد. در نتیجه هر دو گوشی هوشمند به مراسم IFA 2017 خواهند رسید.

    این در حالی است که هر دو گوشی هوشمند «گلکسی نوت 8» و «ال جی وی 30» قرار بود در ماه سپتامر میلادی رونمایی شوند. اما گویا سامسونگ و ال جی در تلاش هستند که در مراسم IFA امسال حضور داشته باشند. این مراسم از تاریخ یکم تا ششم سپتامبر برگزار می‌شود.

    یکی از کارمندان شرکت مخابراتی کره ای گفته است که سامسونگ در تاریخ 15 سپتامبر عرضه خواهد شد؛ درست همان زمانی که گوشی وی 30 توسط شرکت ال جی عرضه خواهد شد. اگر این گزارش صحیح باشد و این اتفاق رخ دهد، جزو معدود دفعاتی است که دو شرکت بزرگ و رقیب محصولات پرچمدار خود را در یک روز مشابه عرضه می‌کنند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر