ال‌جی دو جایزه «بهترین بهترین‌های» جشنواره RED DOT را برنده شد

عصر کالا- شرکت ال‌جی یکی از بزرگترین برنده‌های جشنواره طراحی RED DOT امسال بود و توانست ۲۰ جایزه این جشنواره را که دو جایزه “بهترین بهترین ها” را شامل می‌شود برای طراحی‌های بی‌نظیر خود دریافت کند.

ال‌جی دو جایزه «بهترین بهترین‌های» جشنواره RED DOT را برنده شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۹:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از آخرین خبر؛جایزه برتر بهترین بهترین‌ها به تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W و یخچال هوشمند InstaView برای نوآوری و پیشروی در زمینه طراحی اهدا شد. جشنواره RED DOT به همراه جشنواره iF Design Awards و IDEA (International Design Excellence Award) به عنوان یکی از سه جشنواره مهم طراحی در دنیا شناخته می‌شود.

    تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W مجهز به طرح Picture-on-Wall می‌باشد که آن را تبدیل به یک اثر هنری کرده است. ساختار فوق‌باریک تلویزیون 67 اینچی مدل W7 که کمتر از 4 میلی‌متر ضخامت دارد وقتی به دیوار متصل می‌شود، توهمی از شناور بودن تلویزیون در هوا را القا می‌کند و باعث می‌شود بیشتر در تصویر غرق شوید. تلویزیون LG SIGNATURE OLED سری W جایزه برترین طراحی جشنواره 2017 iF را دریافت کرده و باعث شده ال‌جی طیف متنوعی از محصولات مختلف برنده جایزه را دارا باشد.

    یخچال هوشمند InstaView Door-in-Door با دارا بودن نمایشگر LCD 29 اینچی که تنها با زدن دو ضربه روی آن شفاف می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد بدون نیاز به باز کردن در یخچال داخل آن را مشاهده کنند. منوی هوشمند Smart Tag به کاربران اجازه می‌دهد استیکرهای مورد نظرشان را روی صفحه نمایش بگذراند تا نشان دهد چه غذایی داخل یخچال است. به علاوه به کمک این قابلیت می‌توان بر روی هر محصول تاریخ انقضا قرار داد تا یخچال یادآوری کند کدام غذا به تاریخ انقضای خود نزدیک شده است.

    علاوه بر این دو جایزه بهترین بهترین‌ها، ال‌جی مفتخر به دریافت 18 جایزه دیگر از طرف داوران RED DOT شد. تلویزیون LG SIGNATURE OLED، لپ‌تاپ Gram، گوشی هوشمند V20، ساعت‌های هوشمند ال‌جی Style و Sport، هدست‌های بی‌سیم سری TONE و ویدئو پروژکتور Minibeam از جمله دیگر محصولات ال‌جی بودند که بخاطر طراحی منحصربه‌فرد و فناوری‌های نوآورانه مورد تقدیر قرار گرفتند.

    آقای Noh Chang-ho مدیرعامل و رئیس بخش طراحی در ال‌جی می‌گوید: «دریافت جوایزِی این‌چنین از طرف جشنواره مورداحترام Red Dot نشان‌دهنده این است که ال‌جی طبق انتظارات ما، به‌عنوان شرکت پیشرو درزمینه طراحی فعالیت می‌کند. ما به ارائه محصولاتی که باعث گسترش مرز نوآوری و طراحی می‌شود ادامه خواهیم ‌داد و با بررسی مکرر انتظارات کاربران تمام تلاشمان را می‌کنیم تا استاندارد بالاتری برای زیبایی و زیبایی‌شناسی تعیین کنیم.»

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر