اپل برای محل قرار گیری حسگر اثر انگشت آیفون ۸ به تصمیم نهایی نرسیده است

عصر کالا- تنها چند ماه دیگر تا معرفی آیفون ۸ باقی مانده و ظاهرا هنوز طراحی این گوشی تکمیل نشده است.

اپل برای محل قرار گیری حسگر اثر انگشت آیفون ۸ به تصمیم نهایی نرسیده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، بر اساس اظهارات تیموتی آرکوری، تحلیلگری از موسسه Cowen and Company، اپل هنوز تصمیم نهایی برای تعبیه حسگر اثر انگشت آیفون 8 نگرفته و راه‌ حل مناسب پیدا نشده است.
    طبق گزارشات موجود، این کمپانی سه گزینه پیش روی خود می‌بیند: کاهش ضخامت پوشش شیشه‌ای در قسمت سنسور، ایجاد حفره‌ای در پوشش شیشه به‌ منظور دسترسی به سنسور نوری یا اولتراسونیک و به‌کارگیری فیلم‌ سنسور یک‌پارچه با نمایشگر که از لمس خازنی یا تکنولوژی مادون قرمز پشتیبانی می‌کند.
    جدا از اینکه اپل به چه طریق از این سه‌ راهی عبور می‌کند، به نظر می‌‌رسد تا انتخاب تصمیم نهایی و تولید آن، تاخیری یک یا دوماهه در عرضه آیفون 8 به وجود می‌آید.
    از سوی دیگر، آیفون 8 یک پنل OLED به اندازه 5.8 اینچ لبه تا لبه خواهد داشت که 0.7 اینچ از آن صرف دکمه هوم و دیگر دکمه‌ها خواهد شد. مضاف بر این‌ها، پیش‌بینی می‌شود آیفون جدید به همراه دوربین اصلی دوگانه و دوربین جلو مخصوص برای تشخصی سه‌بعدی چهره روانه‌ی بازار شود. تحلیلگران همچنین پیش‌بینی کرده‌اند که آیفون جدید فروش 46 میلیون واحدی را در سه‌ماهه اول عرضه‌اش تجربه خواهد کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر