موبایل خود را به ویندوز ۱۰ متصل کنید

عصر کالا- امکان به اشتراک گذاری مستقیم یک لینک از روی موبایل به کامپیوتر با ویندوز ۱۰ فراهم شد.

موبایل خود را به ویندوز ۱۰ متصل کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مایکروسافت اولین برنامه‌های خود را برای نزدیک‌تر کردن گوشی‌های اندرویدی و آیفون به ویندوز 10 را اوایل امسال معرفی کرد و حالا این شرکت امتحان قابلیت‌های توسعه یافته خود را برای عموم کاربران ممکن ساخته است. در نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10، کاربران گوشی‌های اندروید قادر خواهند بود برنامه جدید "Microsoft Apps" را امتحان کنند که برای برقراری اتصال بین گوشی به کامپیوتر مورد استفاده قرار می‌گیرد. مایکروسافت فعلا اعلام نکرده است که کاربران آیفون چه زمانی قادر خواهند بود از این امکانات استفاده کنند و فعلا فقط دست کاربران اندروید در امتحان این قابلیت باز است. لینک ارائه شده، قابلیت‌های آزمایشی جدیدی ارائه می‌کند از جمله امکان به اشتراک گذاری مستقیم یک لینک از روی موبایل به کامپیوتری با ویندوز 10 که این فقط یکی از قابلیت‌های متعددی است که مایکروسافت برای نزدیک سازی گوشی‌های اندرویدی و آی‌او‌اس به سیستم کامپیوترهای پی سی شامل ویندوز 10 عرضه کرده است. همچنین در آینده این شرکت به برنامه‌ها این امکان را خواهد داد تا به صورت مستقیم، مطالب مورد نظر را از روی گوشی به کامپیوترها منتقل کنند.

    علاوه بر این قابلیت‌های جدید مخصوص گوشی، مایکروسافت در نسخه جدید پیش نمایش ویندوز 10 دستیار هوشمند کورتانا را نیز ارتقا داده است. در این نسخه از پیش نمایش، کاربر قادر خواهد بود نتایج جستجو با کورتانا را از طریق گوشی خود و بدون باز کردن مرورگر وب، مشاهده کند. این قابلیت برای فیلم‌ها، مشاهده نتایج بورس، آب و هوا، وضعیت پروازهای هواپیمایی و دیگر نتایج قابل جستجو که جواب‌های کوتاه دارند، کاربرد دارد. همچنین به سیستم دستیار هوشمند کورتانا، جوابگویی به دستور جدیدی تحت عنوان"هی کورتانا، کامپیوتر را ری‌استارت کن" نیز اضافه شده که برای ریستارت، خاموش، قفل کردن و همچنین خارج از شدن از اکانت مرتبط با کامپیوتر کاربرد دارد.

    برای امتحان این ویژگی باید روی موبایل اندرویدی خود اپلیکیشن Microsoft App را نصب کنید و از سمت دیگر ویندوز 10 شما باید نسخه preview آخر این شرکت یعنی (build 16251) را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر