ظرفیت حافظه باورنکردنی آیفون ۱۳

عصر کالا- شایعاتی که شنیده می شود حاکی از آن است که نسل جدید آیفون اپل میزان باورنکردنی حافظه داخلی را در طراحی باریک خود جا داده است.

ظرفیت حافظه باورنکردنی آیفون ۱۳
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، تقریبا این وقت از سال زمان رونمایی جدیدترین مدل آیفون فرا می رسد. انتظار می رود آیفون جدید تا سپتامبر رونمایی شود. اپل هنوز رسما برنامه ای برای معرفی این گوشی اعلام نکرده اما شایعات در حال پخش شدن هستند.

    جدیدترین مدل آیفون که ممکن است آیفون 13 نام بگیرد یا شاید هم با این نام معرفی نشود، ارتقاهای مهمی در زمینه دوربین و ظرفیت حافظه خواهد داشت.

    طبق گزارش بلومبرگ به نقل از منابع آگاه، گوشیهای جدید اپل قابلیت ضبط ویدیو در فورمت کیفیت بالاتری به نام ProRes را خواهند داشت. این قابلیت به کاربران آیفون امکان می دهد کلیپهایی با فورمت کیفیت بالاتر اچ دی و 4k ضبط کنند که به ویرایشگر ویدیو امکان کنترل بیشتری پس از تولید فراهم می کند.

    این شرکت برای نخستین بار حالت Portrait را در سال 2016 در آیفون 7 پلاس معرفی کرد که به سرعت محبوب طرفداران این گوشی شد. این قابلیت می تواند فرد را در فوکوس واضحی قرار دهد و همزمان زمینه ای را که در آن قرار دارد، تار کند. اپل برای سری جدید آیفون قصد دارد تکنیک مشابه را برای ویدیو اضافه کند. این قابلیت در داخل این شرکت "سینماتک ویدیو" نام گرفته است. حسگر عمق آیفون مانند تصاویر، افکت را ایجاد کرده و به کاربران اجازه می دهد میزان تاری را پس از ضبط تغییر دهند.

    همچنین نسل جدید آیفون سیستم جدید فیلتر شکلی خواهند داشت که ظاهر و رنگهای تصاویر را بهبود می بخشد. این قابلیت از فیلترهای استانداردی که در اپلیکیشن دوربین آیفون از سال 2013 وجود دارد، متفاوت خواهد بود و به جای این که از یک فیلتر برای کل عکس استفاده کند، با استفاده از هوش مصنوعی، تغییرات را روی اشیا و افراد در تصاویر اعمال می کند.

    قابلیتهای دیگر احتمالی که از سوی بلومبرگ گزارش شده شامل لبه کوچکتر صفحه نمایش است که به معنای فضای بیشتر صفحه نمایش است. همچنین گوشی جدید اپل پردازنده سریعتری خواهد داشت که ریفرش صفحه را سریعتر و پیمایش آن را روانتر خواهد کرد.

    در بخش ظرفیت حافظه، دن ایوس، تحلیلگر شرکت ودبوش سکیوریتیز اظهار کرده که گوشی جدید اپل گزینه حداکثر یک ترابایت ظرفیت حافظه خواهد داشت که تقریبا دو برابر بالاترین ظرفیت حافظه قبلی موجود است. این تحلیلگر پیش بینی کرد که احتمالا نسل جدید آیفون سوم سپتامبر (12 شهریور) رونمایی خواهد شد.

    بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، آیفون 12 اکتبر سال میلادی گذشته در چهار مدل آیفون 12، آیفون 12 مینی، آیفون 12 پرو و آیفون 12 پرو مکس معرفی شد. معلوم نیست نسل جدید آیفون با همین مدلهای مشابه عرضه خواهد شد یا خیر.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر