انتشار تصویری از سامسونگ گلکسی C۱۰ با دوربین دوگانه و رنگ رزگلد

عصر کالا- تاکنون چندین رندر از گلکسی C۱۰ منتشر شده‌اند که نشان می‌دهد این مدل اولین اسمارت‌فون سامسونگ با دوربین دوگانه خواهد بود. البته از آن‌جایی که پیش‌بینی می‌شود عرضه این اسمارت‌فون محدود به یک بازار باشد، برای بسیاری از کاربران گلکسی نوت ۸ اولین مدل مجهز به دوربین دوگانه خواهد بود. به‌تازگی رندری از گلکسی C۱۰ منتشر شده که این اسمارت‌فون را با یک دوربین دوگانه و در رنگ رزگلد به نمایش می‌گذارد.

انتشار تصویری از سامسونگ گلکسی C۱۰ با دوربین دوگانه و رنگ رزگلد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از شهرخبر ؛ اگرچه تصویر منتشر شده نمای پشتی اسمارت‌فون را به صورت کامل نشان نمی‌دهد، اما همین مقدار کافی است تا متوجه شویم اسکنر اثر انگشت در این بخش قرار ندارد و به بخش جلویی و دکمه هوم منتقل شده است. مشخصات این اسمارت‌فون هنوز به صورت رسمی مشخص نشده اما مطابق خبرها می‌دانیم که گلکسی C10 از چیپست اسنپدارگون 660 استفاده می‌کند. این چیپست 8 هسته‌ای بوده و GPU به‌کار رفته در آن آدرنو 512 است.

    اخیرا اطلاعاتی از نسخه بزرگ‌تر این مدل با نام گلکسی C10 Plus منتشر شده است، هر دو مدل از دستیار صوتی بیکسبی پشتیبانی می‌کنند و برای دسترسی سریع‌تر به این دستیار دیجیتالی به یک دکمه اختصاصی مجهز شده‌اند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر