تلویزیون اینترنتی آیو با نمایشگرهای هوشمند سامسونگ در ایران عرضه می‌شود!

عصر کالا- شاید تا به‌حال نام تلویزیون اینترنتی (IPTV) را شنیده باشید. آیو یک تلویزیون اینترنتی است که برای نخستین بار در پلتفرم تلویزیون توسط شرکت سامسونگ معرفی می‌شود. تلویزیون اینترنتی آیو که پیش از این در پلتفرم‌های موبایل‌، تبلت و به شکل ست‌تاپ باکس وجود داشت‌، هم‌اکنون روی تمامی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ قابل دانلود و دسترسی است.

تلویزیون اینترنتی آیو با نمایشگرهای هوشمند سامسونگ در ایران عرضه می‌شود!
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۴:۰۰

    به گزراش پایگاه خبری« عصر کالا» به نقل از آی‌تی‌رسان، در ابتدا شاید بهتر باشد به تعریف مختصری از تلویزیون اینترنتی (IPTV) بپردازیم. با توجه به گسترش بستر اینترنت و البته سرعت دانلود و آپلود اینترنتی، زمینه برای پخش و تماشای محتواهای ویدئویی از بستر اینترنت روز به روز داغ و داغ‌تر شده است، به شکلی که امروزه تماشای فیلم، سریال و برنامه‌های تلویزیونی از طریق اینترنت و به صورت آنلاین از روش‌های محبوب استفاده از محتواهای صوتی و تصویری است. سرویس دهنده‌های متعددی نیز در این زمینه وارد میدان شده‌اند که از معروف‌ترین آنها می‌توان به نتفلیکس، یو تیوب و آمازون ویدئو اشاره کرد.

    پروژه آیو یک تلویزیون اینترنتی ایرانی و به‌روز است. این تلویزیون عمده سرویس‌هایی که توسط انواع خارجی IPTV ارائه می‌شود را در ایران ارائه می‌کند. سرویس‌های آیو شامل پخش زنده تمامی شبکه‌های تلویزیونی صداوسیما، سرویس Catch-up که به بیننده این امکان را می‌دهد تا برنامه تلویزیونی که قبلا پخش شده است، حتی برنامه‌هایی که تا 7 روز قبل‌تر پخش شده‌اند را انتخاب و تماشا کند. آیو همچنین ویترینی از صدها عنوان فیلم و سریال ایرانی و خارجی، مجموعه مصاحبه‌ها و برنامه‌های اختصاصی آیو همچون سلفی که به مصاحبه با هنرمندان و چهره‌های مشهور اختصاص دارد را در لیست سرویس‌های خود گنجانده است.

    ویژگی منحصربه‌فرد دیگر اپلیکیشن آیو روی تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ این است که پخش ویدئو در این اپلیکیشن، هم‌سان‌ساز شونده است، به این معنی که کیفیت پخش ویدئو متناسب با سرعت اینترنت بیننده تنظیم می‌شود تا تماشاچی ویدئو بتواند بدون قطعی و به صورت پیوسته فیلم یا سریال مورد نظر را مشاهده کند.

    شاید اگر شما هم یکی از علاقه‌مندان به فیلم و سریال باشید این مساله را تایید کنید که تماشای محتواهای ویدئویی این چنینی بر روی صفحه نمایش کوچک موبایل و تبلت به لذت‌بخشی تماشا در صفحه نمایش عریض تلویزیون نیست. به همین دلیل هم هست که شرکت‌های ارائه کننده سرویس تلویزیون اینترنتی در سراسر جهان برای پلتفرم تلویزیون اهمیت خاصی قائل می‌شوند. به لطف همکاری دو شرکت سامسونگ و باران تلکام (ارائه دهنده آیو)، کافی است تلویزیون هوشمند سامسونگ خود را فعال کنید و از هزاران ساعت فیلم و سریال رایگان لذت ببرید.

    با بررسی اپلیکیشن آیو می‌توان، عناوین سریال‌های جدید و به روز دنیا همچون جوخه برادران و بسیاری دیگر از سریال‌های قدیمی و جدید را انتخاب و تماشا کنید. همچنین فیلم‌های سینمایی که دوره اکران را پشت سر می‌گذارند بلافاصله در بستر اپلیکیشن آیو در دسترس قرار می‌گیرند. فیلم‌های جدید اکران شده‌ای چون بادیگارد، ایستاده در غبار و بسیاری عناوین فیلم ایرانی و خارجی دیگر از جمله آثار قابل مشاهده در آیو است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر