آیفون ۸ ناجی اپل شد

عصر کالا- آیفون ۸ و ۸ پلاس به ترتیب پرفروش‌ترین محصولات اپل در ایالات متحده آمریکا اعلام شده‌اند.

آیفون ۸ ناجی اپل شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، موسسه تحقیقاتی کانتر وردپنل به تازگی گزارشی از سهم شرکت های مختلف در بازار گوشی های هوشمند ایالات متحده آمریکا ارائه و منتشر کرده است  که به وضوح نشان می دهد اپل به لطف فروش بالا و قابل ملاحظه گوشی های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس در این کشور سهم خود را در بازار موبایل آمریکا به طور قابل توجهی افزایش داده است.

    همچنین در آمارهای منتشر شده، می‌توان گفت‌ که دیگر هیچ رقیبی برای سیستم عامل های اندروید و iOS وجود ندارد و این دو سیستم عامل موفق توانسته‌اند به طور کامل بازار گوشی‌های هوشمند را تحت سلطه خود قرار دهند.

    در آمریکا سهم سیستم عامل iOS که بر روی محصولات اپل وجود دارد با یک افزایش 5.9 درصدی نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مجموع 38.7 درصد در سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی رسیده است. مابقی آن نیز 1.2 درصد برای جذب کاربران ویندوزی و 4.7 درصد افزایش برای دستگاههای اندرویدی گزارش شده است.

    اپل موفقیت و سهم بالای فروش خود را مرهون محبوبیت آیفون 8 و 8 پلاس در آمریکا است چرا که 20 درصد از  کل فروش گوشی های هوشمند در سه ماهه دوم سال جاری 2018 میلادی به این دو گوشی تعلق دارد و آیفون 10 که در حال حاضر جدیدترین پرچمدار اپل به شمار می رود و برچسب قیمتی بالایی دارد، در رتبه چهارم فهرست پرفروش ترین ها قرار گرفته است.

    سامسونگ و ال جی تنها شرکت های خارجی هستند که در پر فروش ترین گوشی های هوشمند موجود در بازار آمریکا حضور فعالانه‌ای دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر