نمایش محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Galaxy Note ۸ در رندر جدید

عصر کالا- یک رندر جدید گلکسی نوت ۸ منتشر شد.

نمایش محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Galaxy Note ۸ در رندر جدید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۷ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، در این تصویر جدید، محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Galaxy Note 8 به خوبی مشخص است. با نگاهی عمیق به این عکس می‌توان به دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 نیز پی برد.
    انتظار می‌رود پرچمدار جدید سری نوت سامسونگ در اوایل شهریور معرفی شود. با توجه به اینکه کمتر از دو ماه تا زمان رونمایی این محصول باقی مانده، روز به روز رندرها، تصاویر، اطلاعات و شایعات بیشتری به بیرون درز می‌کنند. روز گذشته جدیدترین رندر گلکسی نوت 8 را در قالب یک ویدیو و گالری تصاویر مشاهده کرده و آرزو کردیم که برخلاف رندرهای پیشین، این مورد هیچ‌گاه تبدیل به واقعیت نشود، چرا که ظاهر چندان زیبایی نداشت. این رندر توسط کاربر محبوب توییتری OnLeaks منتشر شده بود، به همین دلیل احتمال دادیم شباهت زیادی با نسخه واقعی داشته باشد.
    با گذشت یک روز اکنون شاهد یک رندر دیگر هستیم که به نحوه طراحی پنل پشتی اشاره داشته و دوربین دوگانه افقی دستگاه و همچنین محل قرارگیری حسگر اثر انگشت Galaxy Note 8 را نشان می‌دهد. این تصویر توسط BGR منتشر شده است. منتشرکننده تاکید کرده این تصویر مستقیما از خود کارخانه سامسونگ، که مشغول ساخت یک پرچمدار جدید است، به دست آمده است.
    محل حسگر اثر انگشت Galaxy Note 8 همانند پرچمداران جدید سری S است

    برخلاف رندر منتشر شده در روز گذشته، این بار با ظاهر قابل قبول‌تری رو به رو هستیم. رندر ایجاد شده توسط کاربر توییتری OnLeaks، در پنل پشتی یک برآمدگی بسیار بزرگ را نشان می‌داد که دوربین دوگانه، فلاش LED و حسگر اثر انگشت دستگاه را در بر داشت، اما در این تصویر جدید، خبری از بر آمدگی نیست. به نظر می‌رسد نباید انتظار پیاده‌سازی تکنولوژی حسگر اثر انگشت نوری و جاسازی این سد امنیتی در زیر نمایشگر دستگاه را داشته باشیم، چرا که قرار است همچون گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس، حسگر اثر انگشت این بار نیز در کنار دوربین قرار بگیرد.

    یکی از مشکلاتی که بیشتر کاربران گلکسی اس 8 پلاس با آن مواجه هستند رساندن انگشت سبابه به بالاترین قسمت پنل پشتی برای باز کردن دستگاه است، چرا که این دستگاه کشیده و لاغر اندام طراحی شده است. از آنجایی که گلکسی نوت 8 دارای نمایشگری بزرگتر از این گوشی موبایل است، بدون شک لمس حسگر اثر انگشت بدون جابه‌جا کردن کف دست غیر ممکن خواهد بود.
    در پایین‌ترین بخش دستگاه 5 عنصر دیده می‌شوند؛ درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری، درگاه یو اس بی نسخه C، اسپیکر، میکروفون اصلی و مهمترین مشخصه محصولات سری نوت یعنی قلم SPen در این بخش قرار دارند. در سمت چپ دستگاه کلیدهای کنترل حجم صدا و کلید فیزیکی اختصاصی دستیار هوشمند بیکسبی دیده می‌‎شود که یادآور طراحی گلکسی اس 8 است. در پنل پشتی کمی انحنا وجود دارد که کاملا برخلاف آن چیزی است که در رندر قبلی دیده بودیم. با توجه به این تصویر و همچنین شایعات پیشین، پیش‌بینی می‌شود گلکسی نوت 8 فاقد اسپیکرهای استریو باشد.
    به عنوان دیگر مشخصات فنی گلکسی نوت 8 که تاکنون تاکید فراوانی بر روی آن‌ها شده باید به صفحه نمایش 6.3 اینچی از نوع کیو اچ‌دی پلاس، دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار و ضبط ویدیویی 4K، استفاده از چیپست اسنپدراگون 8895، 6 گیگابایت حافظه رم در کنار 64 گیگابایت ظرفیت داخلی و همچنین پشتیبانی از کارت حافظه جانبی اشاره کرد. با وجود نمایشگر بزرگتر دستگاه در مقایسه با گلکسی اس 8 پلاس، پیش‌بینی می‌شود باتری کوچکتری در آن کار گذاشته شود که تنها 3 هزار و سیصد میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر