آیفون ایکس محصولی قدرتمندتر از آیفون ۸

عصر کالا- برخی منابع خبری از عرضه گوشی جدیدی توسط اپل به نام آیفون ایکس خبر داده اند که محصولی قدرتمندتر و متفاوت از آیفون ۸ است .

آیفون ایکس محصولی قدرتمندتر از آیفون ۸
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از جی پلاس، مهم ترین وجه تمایز آیفون ایکس از دیگر مدل های جدید آیفون که قرار است تا 24 ساعت آینده عرضه شوند، پردازنده ویژه شش هسته ای است که توان پردازش فوق العاده ای به آیفون ایکس می بخشد.

    البته ظاهرا دو هسته این پردازنده بسیار پرسرعت هستند و برای جلوگیری از افزایش شدید مصرف باتری چهار پردازنده دیگر به صورت عادی طراحی شده اند. قدرتمندترین پردازنده ای که تا به حال توسط اپل مورد استفاده قرار گرفته بود، A10 Fusionاست که مربوط به آیفون 7 بود.

    بهره مندی از پورت ارتباطی USB-C و شارژ بی سیم هم از جمله دیگر امکانات گوشی آیفون ایکس است. همچنین این گوشی مجهز به نمایشگر OLED با وضوح تصویری و شفافیت بی سابقه خواهد بود. این در حالی است که در آیفون 8 از نمایشگرهای ال سی دی قبلی استفاده خواهد شد.

    اپل برای آیفون ایکس امکانات امنیتی منحصربه فردی نیز در نظرگرفته که از جمله آنها می توان به امکان شناسایی چهره از طریق عنبیه، باز کردن گوشی با قراردادن صورت در برابر آن و غیره اشاره کرد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر