تاریخ احتمالی رونمایی گلکسی نوت ۸ مشخص شد

عصر کالا- سامسونگ در حال آماده سازی گوشی جدید گلکسی نوت ۸ است و تصمیم دارد این گوشی را قبل از آیفون ۸ اپل رونمایی کند.

تاریخ احتمالی رونمایی گلکسی نوت ۸ مشخص شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجت، اپل امسال با رونمایی از سه گوشی جدید آیفون 8 مراسم رونمایی بزرگی را در پیش خواهد داشت. پیش بینی میشود این مراسم در یکی از روزهای شهریور برگزار شود.
    ظاهراً سامسونگ در نظر دارد گوشی چدید گلکسی نوت 8 را در پیش از رونمایی آیفون 8 و در مرداد ماه رونمایی کند و سپس در اواخر ماه مرداد یا اوایل شهریور پیش از عرضه آیفون جدید در خرده فروشیها نوت 8 را عرضه کند.
    گفته میشود گوشی گلکسی نوت 8 دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی خواهد بود و احتمالاً ویژگیهای صفحه نمایش آن شبیه به گوشیهای گلکسی اس 8 خواهد بود.

    پردازش این گوشی بر عهدهٔ پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام یا اگزینون سامسونگ خواهد بود و پیش بین میشود دارای 6 گیگابایت رم و دوربین دوگانه باشد.
    رونمایی گوشی گلکسی نوت 8 رویداد بزرگی برای ساموسنگ خواهد بود زیرا این شرکت به دنبال آن است که اطمینان حاصل کند مسئله نوت 7 در این گوشی تکرار نخواهد شد.
    سامسونگ هر کاری انجام خواهد داد تا مطمئن شود عرضه گوشی نوت 8 بدون دردسر خواهد بود و این اطمینان را حاصل کند که این دستگاه با استقبال خوبی از سوی کاربران روبرو خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر