خالق اندروید از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد + عکس

عصر کالا- موسس سیستم عامل اندروید یعنی اندی رابین در حال حاضر مالک شرکتی به نام Essential است، شرکتی که هفته گذشته تایید کرده بود بالاخره از گوشی‌های هوشمندی که مدت‌ها مشغول ساخت آن بوده رونمایی خواهد کرد..

خالق اندروید از یک گوشی هوشمند جدید رونمایی کرد + عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از تک شات، این گوشی که Essential Phone نام دارد اکنون به صورت رسمی رونمایی شده است، گوشی هوشمندی که مشخصات اسمارت فون‌های پرچمدار را با قیمتی اقتصادی در اختیار کاربران قرار خواهد داد.

    این گوشی که به تراشه اسنپدراگون 835 همراه با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است، توسط تمامی اپراتورهای اصلی در ایالات متحده به فروش خواهد رفت. یکی از نقاط قابل توجه این گوشی نمایشگر بدون حاشیه آن است. نمایشگری که حتی دوربین سلفی گوشی را نیز دربر گرفته است تا نسبت نمایشگر به بدنه را به حداکثر برساند و به این ترتیب کاملا با چیزی که تا به امروز در دنیای گوشی های اندرویدی دیده ام، تفاوت دارد.

    بدنه Essential Phone از ترکیب تیتانیوم و سرامیک ساخته شده و مقاومت بالایی دارد. این گوشی هم چنین دارای یک رابط مغناطیسی خواهد بود که آن را به یک دستگاه ماژولار کاملا جدید تبدیل می‌کند. یکی از ماژول‌هایی که توسط Essential فروخته شده و به این گوشی متصل می‌شود یک دوربین 360 درجه است. سایر ماژول‌های این گوشی نیز به زودی معرفی خواهند شد.

    اسمارت فون جدید Essential Phone به دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز شده است و با قیمت 699 دلار در رنگ‌های مشکی، خاکستری، سفید و آبی در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر