اسپیکر آیفون ۱۰ مشکل‌ساز شد

عصر کالا- اسپیکرهای گوشی جدید آیفون ۱۰ هنگام پخش موسیقی یا تماس تلفنی با صدای بلند با مشکل روبه‌رو شده و خش‌خش می‌کنند.

اسپیکر آیفون ۱۰ مشکل‌ساز شد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، پس از آنکه کاربران بسیاری در سراسر جهان از مشکلِ بوجود آمدنِ خط سبز رنگ موسوم به "خط سبز مرگ" روی صفحه نمایش گوشی‌های جدید و هوشمند آیفون 10 نارضایتی خود را نشان دادند، هم اکنون نوبت به اسپیکرها و بلندگوهای این گوشی پرچم دار اپل رسیده است.

    کاربران در حساب‌های کاربری خود در توییتر، فیس بوک و ردیت اعلام کرده‌اند که اسپیکرهای گوشی آیفون 10 آنها به هنگام پخش موسیقی یا تماس تلفنی با صدای زیاد خش خش کرده و صدای نامفهوم و بی کیفیتی را ایجاد می کند.

    چند ماه پیش کاربران و صاحبان گوشی‌های اس 8 و اس 8 پلاس هم با چنین مشکل مشابهی روبرو شده بودند که با اطلاع یافتن اپل از مشکل یاد شده، آن را با انتشار نسخه به‌روزرسانی شده سیستم عامل11.0.2 iOS. بزودی حل کرد.

    البته مشکلِ نویز و خش خش کردن صدا توسط اسپیکرهای این گوشی جدید پرچم دار، تنها برای تعداد محدودی از کاربران پیش آمده و سایر کاربران این گوشی با مشکلات مذکور مواجه نشده اند.

    اپل برای جلب رضایت مشتریان و کاربرانش دو راه پیش رو دارد؛ یکی اینکه با انتشار یک به‌روزرسانی نرم افزاری یا سخت افزاری مشکل مذکور را به زودی حل کند یا اینکه گوشی‌های آنها را به کلی تعویض کند. در هر دو صورت، شرکت آمریکایی اپل با به وجود آمدن مشکلات متعدد همچون خط سبز رنگ روی صفحه نمایش یا نقص در اسپیکرهای گوشی آیفون 10 باید هزینه های هنگفتی بپردازد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر