وان پلاس ۵ شاید مجهز به ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه باشد

عصر کالا- شایعات زیادی در رابطه با پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس در فضای مجازی به چشم می‌خورند. وان‌پلاس تبلیغات مربوط به این دستگاه را شروع نموده اما اطلاعات زیادی را با ما در میان نگذاشته است. شایعات و گزارشات بسیاری درباره این گوشی، که در حال‌حاضر با نام وان‌پلاس ۵ شناخته می‌شود، منتشر شده‌اند. جدیدترین شایعه از چین خبر از مجهز بودن این اسمارت‌فون به ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه می‌دهد.

وان پلاس ۵ شاید مجهز به ۶ گیگابایت رم و دوربین دوگانه باشد
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل از شهر خبر ؛ این شایعه که در شبکه مجازی Weibo چین پدیدار شده ادعا می‌کند که پرچم‌دار بعدی وان‌پلاس از دوربین دوگانه (به صورت افقی) روی قاب پشتی، 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره خواهد برد.

    البته شاید یک مدل با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی نیز روانه بازار شود که البته این مسئله هنوز تایید نشده است. از مشخصات فنی احتمالی دیگر وان‌پلاس 5 می‌توان به باطری 3600 میلی‌آمپری و حسگر اثر انگشت اشاره کرد. گفته می‌شود که شارژ کردن باطری این گوشی هوشمند جدید 25 درصد سریع‌تر از وان‌پلاس 3T خواهد بود.

    انتظار می‌رود که وان‌پلاس 5 مجهز به پردازنده اسنپدراگون 835 باشد، تراشه‌ای که روی اکثر پرچم‌داران امسال نصب خواهد شد و وان‌پلاس 5 باید توانایی رقابت با دیگر پرچم‌داران سال 2017 را داشته باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر