هواوی اعلام کرد: راهکارهایی برای افزایش طول عمر باتری در گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ پلاس

عصر کالا- با کاهش ضخامت گوشی‌های موبایل، باتری‌ این دستگاه‌ها نیز کوچک‌تر شد و این موضوع در بسیاری برندها به کاهش عمر باتری انجامید. اما هواوی در گوشی‌های P۱۰و P۱۰ Plus به لطف هوشمندتر شدن رابط کاربری EMUI ۵.۱ نه تنها عمر باتری را کاهش نداد، بلکه امکان استفاده و کاربرد گوشی‌ها را نیز بیشتر کرد.

هواوی اعلام کرد: راهکارهایی برای افزایش طول عمر باتری در گوشی‌های P۱۰ و P۱۰ پلاس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از سخت افزار ؛ گوشی P10 با سایز صفحه نمایش 1/5 اینچی و باتری 3200 میلی‌آمپرساعتی و گوشی P10 Plus با سایز 5/5 اینچی و باتری 3750 میلی‌آمپرساعتی از فناوری SuperCharge بهره می‌برد که امکان شارژ سریع گوشی را فراهم می‌کند و با ابزارهای مبتنی بر EMUI 5.1، تجربه کارکرد طولانی‌تر با گوشی و افزایش عمر باتری با هر بار شارژ بهینه‌تر شده است.

    EMUI 5.1 از یک حالت Power Saving برخوردار است که می‌تواند عملکرد پردازنده را محدود کند که به این ترتیب مصرف انرژی گوشی کاهش می‌یابد. حتی اگر به ذخیره بیشتر شارژ باتری گوشی‌تان نیاز دارید می‌توانید قابلیت Ultra Power Saving را فعال کنید که به این ترتیب بیشتر عملکردهای گوشی از قبیل، شماره‌گیری، سرویس پیام و تماس را غیرفعال می‌کند و عمر باتری را سه برابر حالت عادی افزایش می‌دهد.

    یکی از ویژگی‌های این رابط کاربری توانایی خاموش کردن همه برنامه‌هاست، اما کاربر می‌تواند برنامه‌هایی را انتخاب کند که هنگام کاهش شارژ، این برنامه‌ها غیرفعال و خاموش شوند. بر این اساس با بسته شدن قفل نمایشگر برنامه‌های پس زمینه به شکل خودکار غیرفعال می‌شوند. یکی از ویژگی‌های مهم هر دو گوشی P10 و P10 پلاس وجود روزنه‌هایی برای خروج گرما است به طوری که گرمای بیش از حد در گوشی ذخیره و باعث اختلال در عملکرد گوشی نمی‌شود. سیستم شارژ ولتاژ متغیر این امکان را فراهم کرده که با رسیدن ولتاژ به حداکثر خود در شرایط مناسب و با پلاگین سوپرشارژ و کابل، دمای گوشی را به شکل قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد.

    در نهایت با چند تنظیم ساده می‌توانید عمر باتری گوشی خود را مدیریت کرده و از اتلاف انرژی جلوگیری کنید. ابتدا غیر فعال کردن خودکار روشنایی و کاهش نور صفحه نمایش. علاوه بر این، غیرفعال کردن برنامه‌های غیرضروری مثل GPS و داده‌های تلفن همراه است. همچنین اگر به Wi-Fi نیاز ندارید بهتر است آن را غیرفعال کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر