اسمارت‌فون جدید شیائومی رونمایی می‌شود

عصر کالا- از ماه گذشته شایعاتی پیرامون اسمارت‌فون شیائومی Mi CC۹ پرو منتشر شد.

اسمارت‌فون جدید شیائومی رونمایی می‌شود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۶ آبان ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گسترش نیوز، یکی از شایعات به عرضه هندست مذکور با قابلیت شارژ سریع 30 واتی اشاره داشت. شایعه‌ای دیگر ادعا می‌کرد که Mi CC9 پرو احتمالا مجهز به یک دوربین 108 مگاپیکسلی خواهد بود. اکنون با توجه به پوستر منتشر شده توسط شیائومی به‌نظر می‌رسد که چنین ادعایی واقعیت دارد و هندست مذکور در روز 5 نوامبر عرضه خواهد شد.

    همچنین تصویر فوق نشان می‌دهد که Mi CC9 پرو مجهز به مجموعا 5 دوربین با چیدمان عمودی خواهد بود. بعلاوه پیکره‌بندی فلاش LED دوگانه نیز در کنار ماژول دوربین مستقر خواهد شد. همچنین نماد “5X Optical” نیز به قابلیت بزرگنمایی دوربین تله‌فوتو گوشی اشاره دارد.

    شیائومی هندست‌های سری CC خود را برای کاربران خلاق و کنجکاو که عاشق عکاسی هستند؛ عرضه می‌کند. طرفداران چنین اسمارت‌فونی قادر به ثبت کلیه اشکال تصاویر شامل مناظر، صحنه‌هایی با میدان‌دید عریض، تصاویر با زوم 5 برابری، عکاسی چشمگیر در فضاهای تاریک به لطف حسگر قدرتمند ISOCELL Bright HMX سامسونگ، تصاویر ماکرو و عکس‌های پرتره با پس‌زمینه مات شده خواهند بود.

    این نخستین بار نیست که شاهد به‌کارگیری یک حسگر دوربین 108 مگاپیکسلی هستیم؛ چرا که این حسگر، پیش‌تر در دوربین اصلی اسمارت‌فون می‌میکس آلفا نیز مورد استفاده قرار گرفته بود. از این گذشته حسگر فوق با همکاری مشترک سامسونگ و شیائومی توسعه یافته است.

    در جریان مراسم معرفی اسمارت‌فون Mi CC9 پرو از از تلویزیون جدید شیائومی Mi TV و اسمارت‌واچ جدید کمپانی نیز رونمایی خواهد شد.


     

     

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر