سامسونگ تولید انبوه چیپست اگزینوس i T۲۰۰ را برای اینترنت اشیا آغاز کرد

عصر کالا- سامسونگ به تازگی تولید انبوه «راهکاری» جدید و مبتنی بر وای فای را برای دستگاه های اینترنت اشیا آغاز کرده است.

سامسونگ تولید انبوه چیپست اگزینوس i T۲۰۰ را برای اینترنت اشیا آغاز کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، چیپ اگزینوس i T200، تازه ترین قطعه این کمپانی کره ای است که با فرآیند 28 نانومتری تولید می شود و از دو هسته MCU با پرفورمنس بالا، راهکار امنیتی برچیپ و بلوک های فرعی بهره می برد.

    برخلاف غالب چیپ های تولید شده برای اینترنت اشیا، i T200 به گیرنده-فرستنده RF برای باند 802.11b/g/n وای فای مجهز شده و این بدان معناست که اتصال وایرلس پرسرعت و قابل اتکا، بدون نیاز به قطعات اضافه تضمین شده است.

    این چیپ زمانی توجه تان را جلب می کند که نگاهی به به مشخصات i T200 بیندازید. چیپ اینترنت اشیای سامسونگ، از دو هسته MCU (یعنی Cortex R4 و Cortex-M0+) برای افزایش پرفورمنس استفاده می کند که هر یک قادر به پردازش مستقل نیز هستند. بدیهی است که هنگام استفاده از شبکه اینترنت اشیا، می خواهید تجهیزات تان امن باقی بمانند و به همین جهت، زیرسامانه امنیتی چیپ، می تواند کلیدی منحصر به فرد برای رمزگذاری اطلاعات تولید کند.

    بن هور، نایب رییس واحد System SLI سامسونگ الکترونیکس عقیده دارد اگزینوس i T200 راهکاری بهینه برای بهبود عملکرد و امنیت مورد تقاضا در بازار اینترنت اشیا است. وی همچنین افزوده که با راهکارهای مختلف اگزینوس، سامسونگ قصد دارد چیپ هایش را نه تنها در حوزه موبایل، بلکه در حوزه اینترنت اشیا و حتی صنعت اتومبیل نیز در اختیار مشتریان بگذارد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر