تقاضای سامسونگ از خریداران گوشی‌های تاشو!

عصر کالا- سامسونگ که در نهایت گلکسی فولد اصلاح شده را به بازار روانه کرده است، با انتشار ویدئویی از کاربران خواسته تا در استفاده از این گوشی تاشو محتاطانه عمل کنند.

تقاضای سامسونگ از خریداران گوشی‌های تاشو!
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۸:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، پس از رونمایی زودهنگام از گلکسی فولد که چندین دستگاه خراب روی دست منتقدان برجای گذاشت، شرکت سامسونگ عرضه این مدل از گوشی‌های هوشمند خود را تا زمان رفع مشکلات موجود به تاخیر انداخت. اگرچه نمونه تغییر یافته این گوشی تاشو مقاوم‌تر از نمونه قبلی به نظر می‌رسد اما غول فناوری سازنده آن هنوز از کاربران می‌خواهد تا از دستگاه خود به خوبی مراقبت کنند. سامسونگ به همین منظور ویدئویی جدید از نحوه مراقبت از گلکسی فولد منتشر کرده است که در آن علاوه بر نمایش ویژگی‌های این گوشی تاشو، دستورالعمل‌هایی در مورد بایدها و نبایدهای استفاده از آن نمایش داده می‌شود.

    ویدئو مذکور با تذکر این نکته آغاز می‌شود که نمایشگر گلکسی فولد محافظت شده است و نیازی به هیچ لایه اضافی ندارد. یکی از دلایل اصلی شکست خوردن نمونه‌های اولیه این گوشی هوشمند آن بود که کندن لایه نازک محافظتی روی نمایشگر توسط منتقدان باعث خرابی صفحه نمایش بزرگ آن شد. با این وجود، این ویدئو در ادامه خریداران بالقوه این محصول را به لمس آرام و ملایم صفحه توصیه می‌کند.

    این ویدئو در ادامه توضیح می‌دهد که لولای گلکسی فولد با الهام از دقت مکانیک ساعت طراحی شده است و باید آن را از آب و گرد و غبار دور نگه دارید. سامسونگ به همراه طراحی دوباره گلکسی فولد درپوش‌هایی را به بالا و پایین لولاها اضافه کرد زیرا در مدل قدیمی گرد و غبار وارد لولا شده و سازوکار آن را مختل می‌کرد. روشن نیست که چرا سامسونگ هنوز از کاربران می‌خواهد این دستگاه را از گرد و غبار دور نگه دارند و انتظار دارد آنها چگونه این کار را انجام دهند.

    در پایان ویدئو، شرکت توضیح می‌دهد که در طراحی جدید این گوشی تاشو آهن‌رباهایی در نقاط راهبردی قرار داده شده‌اند تا دستگاه را در حالت تاشده محکم نگه دارند. به همین دلیل است که سامسونگ می‌گوید نباید این گوشی را در نزدیکی سکه یا کلید قرار دهید. افزون بر این، این گوشی نباید نزدیک کارت‌های اعتباری قرار داده شود بنابراین نمی‌توانید آن را همین طور داخل کیفتان بیندازید. سامسونگ حتی هشدار داده است که اگر در بدنتان پلاتین دارید پیش از استفاده از این دستگاه با پزشک خود مشورت کنید.

    این ویدئو را می‌توان در یک جمله خلاصه کرد: اگر شلخته هستید در مورد خرید این دستگاه 2 هزار دلاری بیشتر فکر کنید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر