دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G در آیفون ۱۲

عصر کالا- یکی از وب سایت‌های معتبر فعال در صنعت گوشی، برخی از اطلاعات سخت افزاری گوشی آیفون ۱۲ را اعلام کرد.

دوربین ۴ گانه و پشتیبانی از اینترنت ۵G در آیفون ۱۲
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، به جرأت می‌توان گفت بزرگ‌ترین و پرطرفدار‌ترین کنفرانس مربوط به گوشی‌های هوشمند به شرکت اپل مربوط می‌شود چرا که این غول فناوری آمریکایی همواره از محصولاتی رونمایی می‌کند که نه تنها باعث شگفت زدگی کاربران می‌شود، بلکه این محصولات به الگویی برای سایر شرکت‌های سازنده تلفن‌های همراه و گجت‌های پوشیدنی تبدیل می‌شود. در حال حاضر طرفداران این شرکت در انتظار معرفی نسل بعدی آبفون یعنی آیفون 12 هستند و پیش بینی می‌شود نسل بعدی گوشی‌های این شرکت با حداقل تغییرات ظاهری معرفی و وارد بازار شود.

    تاکنون تنها یک تصویر از محصول بعدی اپل منتشر شده است که آیفون 12 را به همراه دوربین چهارگانه نمایش می‌دهد و این را با لبه‌های بسیار پهن نمایش داده است. اما به تازگی یکی از وب سایت‌ها معتبر اعلام کرده است که نسل بعدی آیفون با تغییرات بسیار بزرگی در بخش سخت افزار همراه خواهد بود.

    دوربین‌های سه گانه در محصولات شرکت‌های رقیب اپل یعنی سامسونگ و هوآوی از قبل وجود داشت و اپل در آیفون 11 و با نصب دوربین سه گانه روی گوشی خود، خود را به این شرکت‌ها رساند. در حال حاضر نیز سامسونگ و هوآوی اعلام کردند که نسل بعدی تلفن‌های همراهشان از دوربین چهار گانه بهره می‌برد و بنابر این انتظار می‌رود اپل نیز از دوربین چهارگانه در آیفون 11 استفاده کند.

    کامل‌ترین اطلاعات منتشر شده از آیفون 12

    وب سایت Tipster Max Weinbach در این باره اعلام کرده است که نمونه‌های اولیه آیفون 12 نشان می‌دهد اپل به دنبال استفاده از دوربین 64 مگاپیکسلی برای گوشی بعدی خود و لنز چهارم که برای زوم استفاده خواهد شد است. از دیگر تغییراتی که قرار است نسل بعدی آیفون داشته باشد اضافه شدن قابلیت 5G به گوشی‌های بعدی اپل بوده و اپراتور Verizon نیز آمادگی خود برای پشتیبانی از این شبکه را اعلام کرده است؛ همچنین این اپراتور از اپل درخواست تولید یک نسخه منحصر به فرد از آیفون 12 با قاب سیاه و شیشه قرمز را درخواست کرده است که هنوز اپل نسبت به آن واکنشی نشان نداده است.

    کامل‌ترین اطلاعات منتشر شده از آیفون 12

    همچنین از آنجایی که نسل بعدی آیفون از شبکه 5G پشتیبانی خواهد کرد، باتری آیفون‌ها نیز ارتقا پیدا خواهند کرد و طبق ظاهرا قرار است از یگ باتری 4400 میلی آمپر ساعتی در iPhone 12 Pro Max استفاده شود. علاوه بر این اپل اعلام کرده است که قصد دارد بریدگی بالای نمایشگر گوشی خود را حذف کند، اما این اتفاق برای آیفون 12 نخواهد افتاد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر