گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس باارزش‌ترین گوشی‌های بازار هستند

عصر کالا- Consumer Reports در تازه‌ترین گزارش خود از گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس سامسونگ به‌عنوان باارزش‌ترین گوشی‌های بازار یاد کرده است.

گلکسی S۸ و گلکسی S۸ پلاس باارزش‌ترین گوشی‌های بازار هستند
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت ؛ مؤسسه‌ی Consumer Reports به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع تست و ارزیابی، به‌تازگی اعلام کرده است پرچم‌داران جدید سامسونگ نسبت به دیگر رقبای خود ارزش خرید بیشتری دارند.

    Galaxy S8 و +Galaxy S8 سامسونگ به لطف طراحی زیبا، عمر باتری عالی، نمایشگر بسیار باکیفیت و دوربین‌های فوق‌العاده‌ی خود توانسته‌اند جزو برترین گوشی‌های فهرست Consumer Reports باشند.

    بعد از ارزیابی‌های مختلف، ضمن اینکه دو پرچم‌دار سامسونگ توانسته‌اند جزو بهترین گوشی‌های بازار باشند، با موفقیت تست غوطه‌وری در مخزن را نیز پشت سر گذاشته‌اند که سال گذشته گوشی مستحکم گلکسی اس 7 اکتیو از عهده‌ی آن برآمده بود. گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس با بدنه‌ی تمام شیشه‌ای، نمایشگر بدون حاشیه و مشخصات قدرتمند خود به‌خوبی در مقابل جوشیدن مقاومت می‌کنند و در تست‌های پرتاب، حتی از جی 6 ال‌جی مستحکم‌تر هستند.

    برخلاف تمام نقاط مثبت پرچم‌داران جدید سامسونگ، Consumer Reports اعلام کرده است که محل سنسور اثر انگشت این دو گوشی اصلا خوب نیست. در گزارش این مؤسسه‌ آمده است در مدت‌زمان تست گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس، تست‌کنندگان بارها گوشی را به سمت پشت برگردانده‌اند تا بتوانند به‌جای لنز دوربین، حسگر اثر انگشت را لمس کنند.

    پیش‌تر گلکسی اس 7 اج در صدر فهرست Consumer Reports قرار داشت که اکنون به مکان سوم رفته و جایگاه دوم در اختیار گلکسی اس 8 است. این در حالی است که گوشی‌های جی 6 ال‌جی و آیفون 7 پلاس به ترتیب در مکان‌های چهارم و پنجم قرار دارند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر