با افزایش فروش گوشی؛

هواوی می‌خواهد از اپل سبقت بگیرد

عصر کالا- هواوی اعلام کرده که می‌خواهد در آمار فروش از رقیب آمریکایی خود اپل، پیشی بگیرد و به همین منظور هدف گذاری خود برای فروش پرچمدار جدیدش را دو برابر کرده است.

هواوی می‌خواهد از اپل سبقت بگیرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, به نظر می‌رسد تقابل و جنگ تجاری چین و ایالات متحده همچنان ادامه دارد و غول های تکنولوژی این دو کشور درتلاشند تا با افزایش میزان فروش و جلب توجه و استقبال بی نظیر کاربران، سودآوری و موفقیت بیشتری برای خود رقم بزنند.

    شرکت هواوی که پس از سامسونگ و اپل، رتبه سوم پرفروش‌ترین محصولات و گوشی‌های هوشمند در جهان را به خود اختصاص داده، به تازگی اعلام کرده است که می‌خواهد از رقیب آمریکایی خود یعنی اپل سبقت و پیشی بگیرد و بدین منظور، تصمیم گرفته است که میزان فروش پرچمدار جدید خود، سری پی 20، را نسبت به سری پی 10، دو برابر کرده و افزایش چشمگیری دهد.

    هواوی برآورد کرده است که تا پایان سال جاری 2018 میلادی، 20 میلیون دستگاه هواوی پی 20 به فروش رسانده خواهد شد. این هدف‌گذاری که میزان آن دو برابر شده است، می‌تواند این شرکت پیشگام چینی را در رسیدن به هدف بزرگ خود یعنی پشت سر گذاشتن رقیب سرسخت خود اپل، برساند.

    از طرفی هم، اپل با وجود افزودن قابلیت‌های جدید و در اختیار داشتن کاربران و طرفداران خاص و زیاد، به دلیل قیمت بالای محصولات جدیدش احتمالا فروش کمتری نسبت به هواوی خواهد داشت.

    مدیر عامل شرکت هواوی در گفت‌وگو با گزارشگران اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال جاری 2018 میلادی، بیش از 20 میلیون دستگاه از خانواده پرچمدار پی 20 پرو را به فروش برساند.

    بسیاری از تحلیلگران بر این باورند که این هدف‌گذاری که توسط هواوی اعلام شده است، به هیچ وجه بلندپروازانه و رویاپردازانه نیست چراکه نرخ رشد صعودی در فروش محصولات این شرکت به وضوح نشان‌دهنده احتمال موفقیت و دستیابی هواوی به این هدف است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر