عرضه رقیب تازه آیفون با بلندگوهای قدرتمند و هوش مصنوعی بالا

عصر کالا- ایسوس گوشی تازه ای به نام زنفون ۵ تولید کرده که رقیبی جدی برای گوشی قدرتمند آیفون ایکس محسوب می شود و از هوش مصنوعی قابل توجهی برخوردار است.

عرضه رقیب تازه آیفون با بلندگوهای قدرتمند و هوش مصنوعی بالا
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر، این گوشی مجهز به نمایشگر بزرگ 6.2 اینچی است که حدود 90 درصد از بدنه آن را پوشانده و هوش مصنوعی وظیفه تنظیم خودکار نور و میزان رنگ ها را بر عهده دارد.

    حسگرهای تعبیه شده بر روی بدنه از حضور کاربر در برابر گوشی مطلع می شوند و به طور خودکار وقتی فرد محل را ترک کند، نمایشگر را خاموش می کنند.

    گوشی یادشده تنها 155 گرم وزن دارد و نسبت تصاویر در آن 19 به 9 است. دقت نمایشگر ال سی دی این گوشی 2246 در 1080 است و مجهز به قفل چهره برای باز کردن گوشی در صورت مشاهده صورت فرد است.

    پردازنده Snapdragon 845، 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از جمله دیگر ویژگی های گوشی یادشده است. حداقل قیمت این گوشی 499 یورو و باتری آن 3300 میلی آمپری است.

    دوربین های دوگانه این گوشی 12 و 8 مگاپیکسلی بوده  و از توانایی خوبی برای عکاسی باکیفیت در شب برخوردار هستند. هوش مصنوعی این گوشی در تنظیم نور و رنگ و پردازش تصویر بعد از عکاسی نیز به کمک شما خواهد آمد.

    بلندگوی قدرتمند گوشی یادشده از توانایی بالایی برای پخش جزئیات صدا برخوردار بوده و وضوح بالایی دارد. پشتیبانی از فرمت های صوتیAptX HD و  LDACاز جمله ویژگی های زن فون 5 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر