افزایش ۲۰ درصدی سرعت دریافت داده؛

نسل جدید مودم LTE سامسونگ معرفی شد

عصر کالا- نسل جدید مودم LTE سامسونگ که به تازگی معرفی شده، به لطف پشتیبانی از ۶CA برای اولین بار، سرعت بسیار بالایی در مقایسه با سایر مودم های موبایل دارد.

نسل جدید مودم LTE سامسونگ معرفی شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، سامسونگ روز گذشته اعلام کرد تکنولوژی مودم LTE نسل جدید پردازنده‌های موبایل خود را توسعه داده است. پشتیبانی از Cat.18 6CA برای نخستین بار است که در دنیای موبایل اتفاق می‌افتد. به خاطر این تکنولوژی، کاربران خواهند توانست تحت نسل چهارم شبکه موبایل به سرعت‌هایی بالا تا سقف 1.2 گیگابایت در ثانیه دست پیدا کنند. تکنولوژی مودم LTE Cat.16 که در پردازنده‌هایی همچون اگزینوس 8895 یافت می‌شود، حداکثر می‌تواند به سرعت دریافت فایل تا 1 گیگابایت بر ثانیه دست پیدا کند. نسخه جهانی گلکسی اس 8 از این تراشه قدرت گرفته است.
    نسل جدید مودم LTE سامسونگ در همکاری با شرکتی دیگر توسعه پیدا کرده است

    Anritsu، یک ارائه‌دهنده ابزارهای اندازه‌گیری ارتباطات مخابراتی است و نسل جدید مودم LTE سامسونگ در همکاری با آن توسعه پیدا کرده است. افزایش سرعت دانلود به میزان 20 درصد دستاوردی شگفت‌انگیز است و سبب خواهد شد کاربران، فیلم‌های دارای رزولوشن اچ‌دی را در کمتر از 10 ثانیه به صورت کامل دریافت کنند. این تکنولوژی جدید از ورودی چندگانه – خروجی چندگانه (4×4 MIMO) و مدولاسیون دامنه چهارگانه (256 QAM) پشتیبانی می‌کند. دست به دست هم دادن این مشخصات فنی سبب افزایش قابل توجه سرعت تبادل داده خواهد شد.
    تراشه‌های جدید مجهز به مودم Cat.18 6CA LTE سامسونگ تا انتهای سال جاری به مرحله تولید انبوه می‌رسند. به همین دلیل، مجهز شدن گلکسی نوت 8 به نسل جدید مودم LTE سامسونگ دور از انتظار است. نخستین گوشی موبایلی که انتظار داریم از این مودم در آن استفاده شود، پرچمدار سال 2018 سری S یعنی گلکسی اس 9 است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر