فروش گلکسی اس ۹ به گرد پای اس ۸ هم نمی‌رسد

عصر کالا- گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که فروش جدیدترین گوشی پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۹ چندان موفقیت‌آمیز نبوده است.

فروش گلکسی اس ۹ به گرد پای اس ۸ هم نمی‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا, با اینکه شرکت سامسونگ در ماه مارس سال جاری 2018 میلادی عرضه گوشی هوشمند جدید و پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 9 را آغاز کرد اما برخلاف برآورد و انتظارش، شاهد میزان فروش بالایی نیست و این پرچمدار که بسیار شبیه به نسل پیشین خود یعنی گلکسی اس 8 است، موفقیت چندانی را نتوانسته بدست آورد.

    تازه ترین آمارها نشان می دهد که فروش گلکسی اس 9 در کره جنوبی، کشور میزبان و میهن سامسونگ، به تازگی از مرز یک میلیون دستگاه عبور کرده و این امر می تواند شرکت سازنده آن را به شدت نگران کند چرا که این غول تکنولوژی کره ای قبل از معرفی و عرضه این محصول، انتظار داشت استقبال بی نظیری از آن شود به گونه ای که گوی رقابت و فروش را از نسل پیشین و قبل از خود یعنی اس 8 هم برباید.

    البته استقبال بسیار کم و فروش پایین فقط مختص این شرکت و این محصول نیست بلکه می توان گفت حدود یک سالی است که بازار گوشی های هوشمند و محصولات تکنولوژی به لبه پرتگاه و اشباع رسیده است و محصولات جدید دیگر پاسخ چندان متفاوتی به نیازهای کاربران و مشتریان نمی دهند. بنابراین در تمامی محصولات حوزه فناوری از جمه گوشی های هوشمند، این مساله به وضوح به چشم می خورد.

    بسیاری از تحلیلگران مدت‌ها پیش به شرکت‌های تولیدکننده گوشی و محصولات تکنولوژی هشدار داده بودند که بازار گوشی‌های هوشمند به زودی اشباع خواهد شد. حالا با مرور مختصری بر آمار بدست آمده، به نظر می‌رسد این پیش‌بینی‌ها سرانجام به واقعیت پیوسته و درست از آب درآمده است.

    کشور چین نیز که بزرگترین بازار گوشی‌های هوشمند و محصولات تکنولوژی در جهان به شمار می‌آید، حالا شاهد سقوط شدیدی در میزان خرید و فروش گوشی‌های هوشمند است به گونه‌ای که با توجه به جمعیت این کشور، آمار فروش این محصولات بسیار ناچیز و اندک شده است.

    در حال حاضر پرفروش ترین گوشی هوشمند در کره جنوبی گلکسی اس 8 است و به نظر می رسد نسل بعدی آن، اس 9، به رکورد بیشترین فروش برادر بزرگتر خود نخواهد رسید.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر