یک گوشی جان سخت از راه رسید

عصر کالا- اگر چه ممکن است نام شرکت AGM تا به حال به گوش شما نخورده باشد، اما این شرکت به علت تولید گوشی های هوشمند جان سخت کم و بیش مشهور است.

یک گوشی جان سخت از راه رسید
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیتال ترندز، این شرکت به تازگی از مستحکم ترین گوشی تولیدی خود رونمایی کرده که مجهز به پردازنده کوالکوم Snapdragon 835 و هشت گیگابایت رم است. این در حالی است که بهترین گوشی های هوشمند امروزی بیش از 4 گیگابایت رم ندارند.

    گوشی X2 که به طور رسمی در ماه های آینده عرضه می شود دارای 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و دوربین دوگانه هم در پشت آن تعبیه شده است. گوشی مذکور از باتری 6000 میلی آمپری هم بهره مند خواهد بود که حدود دوبرابر حد متعارف در باتری دیگر گوشی هاست.

    یکی دیگر از جذابیت های این گوشی نصب حسگری در آن است که درک وضعیت محیطی و میزان سختی و دشواری شرایط اطراف را برای گوشی ممکن می کند. این گوشی ضدگرد و خاک و ضدآب را می توان به مدت حداکثر 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب نگهداشت.

    این گوشی جایگزینی برای گوشی X1 محسوب می شود که مجهز به پردازنده کوالکوم Snapdragon 617، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بود و در آن از دو دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 5400 میلی آمپری استفاده شده بود. قیمت این گوشی 480 دلار بود و به طور قطع X2 قیمت بیشتری خواهد داشت.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر