قیمت گوشی موبایل هواوی نوا ۲ پلاس در بازار ایران

عصر کالا- قیمت گوشی موبایل هواوی نوا ۲ پلاس در بازار ایران مشخص شد. Nova ۲ Plus یکی از باارزش‌ترین و زیباترین محصولات میان رده هواوی است که تاکنون روانه بازار شده است.

قیمت گوشی موبایل هواوی نوا ۲ پلاس در بازار ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، روز گذشته و در جریان برگزاری یک مراسم در سالن همایش هتل پارسیان آزادی، هواوی نوا 2 پلاس در ایران به صورت رسمی معرفی شد. با گذشت کمتر از یک روز اکنون شاهد به فروش رسیدن محصول در بازارهای کشورمان هستیم. اگرچه گوشی نوا 2 پلاس هواوی از نظر طراحی و حتی مشخصات سخت افزاری دست کمی از پرچمداران این شرکت ندارد، اما با قیمتی به مراتب پایین‌تر از آن‌ها به فروش می‌رسد.
    در حال حاضر قیمت گوشی موبایل هواوی نوا 2 پلاس در کشورمان حدود یک میلیون و سیصد و پنجاه هزار تومان است که ممکن است در فروشگاه‌های مختلف با اندکی تفاوت قیمت به فروش برسد. مشکی، طلایی و آبی گزینه‌های رنگ اصلی این محصول هستند.

    از آنجایی که عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای در بازارهای سراسر دنیا از حدود یک هفته قبل آغاز شد، امیدواریم این نسخه بسیار استثنایی را در ایران نیز مشاهده کنیم. البته تفاوت قیمت قابل توجهی میان نسخه دارای این رنگ و دیگر نسخه‌ها وجود دارد.
    قیمت گوشی موبایل هواوی نوا 2 پلاس از پرچمداران سری P به مراتب کمتر است

    قیمت جهانی نوا 2 پلاس برابر 420 دلار است. این محصول با الهام از سبک طراحی پرچمداران دو سال اخیر سری P یعنی پی 9 و پی 10 ساخته شده و جذابیت فوق‌العاده بالایی دارد، به طوری که ضخامت آن تنها 6.9 میلی‌متر است! استفاده از دوربین دوگانه دارای سنسور تله فوتو برای نخستین بار در یک محصول هواوی اتفاق می‌افتد، چرا که این گوشی‌ساز چینی، دوربین‌های دوگانه خود را همواره با استفاده از یک سنسور عادی و یک سنسور سیاه و سفید می‌سازد.

    وجود دوربین سلفی 20 مگاپیکسلی، که باز هم برای اولین بار در محصولات هواوی شاهد استفاده از آن هستیم، نوا 2 پلاس رو تبدیل به گزینه‌ای ایده‌آل برای طرفداران عکاسی می‌کند. این در حالی است که قیمت هوای پی 10 پلاس، که از نظر ظاهری شباهت زیادی با این محصول دارد چیزی حدود 640 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر