آیفون ۱۰ پلاس شبیه به آیپد می شود+ عکس

عصر کالا- گفته می شود گوشی آیفون ۱۰ پلاس ۲۰۱۸ نظیر تبلت های آیپد به قابلیت صفحه افقی ( Landscape) مجهز خواهد شد.

آیفون ۱۰ پلاس شبیه به آیپد می شود+ عکس
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از ایسنا، طبق اخبار قبلی می‌دانیم که در نیمه دوم سال جاری 2018 میلادی باید منتظر معرفی و رونمایی اپل از سه گوشی جدید باشیم که قرار است بعنوان جایگزین‌های آیفون 10 کنونی وارد بازار شوند.

    اپل آیفون‌های 2018 را در دو نسخه 5.8 و 6.5 اینچی با صفحه نمایش اولد و یک نسخه ارزان‌ قیمت‌تر 6.1 اینچی با نمایشگر ال سی دی معرفی و روانه بازار خواهد کرد.

    حالا تازه ترین گزارش های منتشر شده نشان می دهد که یکی از بزرگترین مدل های گوشی های آیفون یعنی آیفون 10 پلاس، قرار است به یکی از بهترین و محبوب ترین ویژگی های تبلت های آی پد اپل مجهز شود و آن قابلیت افقی شدن صفحه نمایش گوشی ( landscape) است.

    این قابلیت برای آن دسته از کاربرانی که برای انجام برخی از کارها نیاز به بزرگتر و افقی تر شدن صفحه نمایش دارند، بسیار سودمند و کاربردی است به گونه ای که آنها قادر خواهند بود با فعالسازی این قابلیت در گوشی جدید خود، هر زمان که بخواهند صفحه نمایش را افقی و بزرگ کنند تا بتوانند کارهای خود را با کیفیت و دقت بیشتری انجام دهند.

    آیفون 10 پلاس که به احتمال زیاد همان مدل 6.5 اینچی گوشی های 2018 اپل است، به لطف بهره مندی از جدیدترین و به روزترین نسخه سیستم عامل آی او اس (iOS) به کاربرانش این امکان را می دهد تا از قابلیت افقی شدن صفحه لذت ببرند.

    این قابلیت دقیقا همانند ویژگی تبلت های آیپد اپل است که در آن کاربران می توانستند صفحه نمایش را بزرگتر و افقی کنند.

    هنوز اطلاعات و جزئیات دقیقی از این قابلیت در فضای مجازی منتشر نشده است و اپل نیز هیچ کدام از این گزارش ها را به طور رسمی تایید یا رد نکرده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر