با این گوشی با خیال راحت بازی کنید

عصر کالا- رد مجیک نام گوشی قدرتمندی است که توسط شرکت چینی نوبیا تولید شده و قرار است اجرای بازی های سنگین ویدئویی را برای علاقمندان ممکن کند.

با این گوشی با خیال راحت بازی کنید
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, البته این گوشی دارای دوربین قدرتمند و حسگر اثر انگشت هم هست و نمایشگر ال ای دی آن نیز از دقت و وضوح بصری منحصر به فردی برخوردار است.

    نمایشگر این گوشی 6 اینچی بوده و دقت آن 2160 در 1080 پیکسل است. شاید تنها نقطه ضعف جدی این گوشی پردازنده آن باشد که به جای پردازنده Snapdragon 845 از پردازنده ضعیف تر Snapdragon 835 کوالکوم در تولید آن استفاده شده است.

    از جمله دیگر امکانات این گوشی می توان به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. البته قرار است یک مدل از این گوشی با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز تولید شود.

    دو دوربین این گوشی به ترتیب 24 و 8 مگاپیکسلی هستند. باتری گوشی یادشده هم 3800 میلی آمپری است که برای یک روز استفاده و اجرای بازی های ویدئویی که برق زیادی مصرف می کنند کافی است.

    در گوشی مذکور از نرم افزار GameBoost برای ارتقای عملکرد نیز استفاده شده است. این اولین باری نیست که یک گوشی قدرتمند برای اجرای بازی های ویدئویی تولید می شود. از جمله دیگر گوشی های مشابه می توان به رازر، و بلاک شارک ساخت شرکت شیوآمی اشاره کرد. قیمت دو مدل این گوشی 397 و 477 دلار است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر