آیفون ۸ با تأخیر در پاییز عرضه خواهد شد

عصر کالا- قرار بود گوشی آیفون ۸ از شهریور ماه وارد بازار شود اما برخی از شایعه ها حکایت از این دارند که این گوشی با تأخیر عرضه خواهد شد.

آیفون ۸ با تأخیر در پاییز عرضه خواهد شد
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گیکی گجتز، طبق گزارش جدیدی از «مک اتاکارا»، گوشی های آیفون جدید امسال با تأخیر در مهرماه یا آبان ماه عرضه خواهند شد. اخیراً اخباری در خصوص آغاز تولید نمونه های آزمایشی آیفون 8 شنیدیم که بر همین اساس می توان نتیجه گرفت آیفون 8 بدون تأخیر عرضه خواهد شد.
    همچنین در گذشته شایعاتی منتشر شد که آیفون 8 دارای یک دکمه پاور بزرگتر است و احتمالاً Touch ID درون آن تعبیه می شود اما اتاکارا اعلام کرد چنین اتفاقی روی نخواهد داد. بر همین اساس شایعات مربوط به تعبیه Touch ID در زیر صفحه نمایش یا حذف آن در این گوشی می تواند صحت داشته باشد.

    گوشی جدید آیفون 8 مجهز به یک صفحه نمایش خمیده (OLED) است و پردازش آن را پردازنده جدید A11 اپل بر عهده دارد. پیش بینی می شود این پردازنده حدود 30 درصد عملکرد بهتری نسبت به پردازنده های قبلی اپل داشته باشد. این گوشی همچنین مجهز به یک باتری جدید L شکل است که عمر باتری بیشتری دارد.
    این گوشی همچنین مجهز به دوربین دو گانه است که به صورت عمودی در پشت دستگاه قرار خواهند گرفت. آیفون جدید اپل با طراحی جدیدی ارائه خواهد شد که شامل یک قاب استیل ضد زنگ و پنل پشتی شیشه ای است.
    انتظار می رود همراه گوشی آیفون 8 دو گوشی جدید آیفون 7S و 7S Plus نیز رونمایی شوند. این دو گوشی دارای صفحه نمایش LCD هستند اما دارای طراحی جدیدی نسبت به گوشی های آیفون 7 فعلی هستند.
    در حال حاضر مشخص نیست اپل دقیقاً چه زمانی گوشی های جدید خود را عرضه می کند. این گوشی ها می توانند طبق سال های گذشته در شهریور ماه و یا اواسط پاییز وارد بازار شوند. در حال حاضر تنها اپل از تاریخ دقیق این زمان مطلع است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر