به ازای اینچ‌های تلویزیون‌تان‎، برنده سکه‌های طلا شوید

عصر کالا- با خرید تلویزیون‌های ال‌جی در جشنواره اینچ‌های طلایی شرکت کرده و از تخفیف‌ها و جوایز ویژه آن بهرمند شوید.

به ازای اینچ‌های تلویزیون‌تان‎، برنده سکه‌های طلا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زنبیل، جشنواره هیجان‌انگیز اینچ‌های طلایی توسط شرکت‌های ال‌جی و گلدیران از 10 تیرماه به مدت محدود برگزار می‌شود. در مدت این جشنواره می‌توانید، با خرید تلویزیون‌های پیشرفته ‌ال‌جی علاوه بر تخفیف‌های نقدی، در قرعه‌کشی جشنواره اینچ‌های طلایی شرکت کنید. در این جشنواره هر هفته یک برنده خوش شانس به قید قرعه، برابر با اینچ‌های تلویزیون خریداری شده از 43 تا 79 عدد نیم‌سکه طلای بهار آزادی جایزه می‌گیرد.
    لازم به ذکر است که تخفیفات، هدایا و قرعه‌کشی در نظر گرفته شده برای تلویزیون‌های ذکر شده در جدول جشنواره، به شرط نصب است. همچنین تخفیفات نقدی نیز در کارت هدیه مشتریان شارژ می‌شود. علاوه بر تلویزیون‌های قید شده در جدول، تمام تلویزیون‌های سری UH، EG، UGو UFال‌جی نیز مشمول استفاده از سرویس رایگان 6 ماهه فیلیمو خواهند بود. همچنین استفاده از مزایای این جشنواره برای مشتریان، مشروط به خرید تلویزیون‌های قید شده در جدول جشنواره، با گارانتی شرکت گلدیران و صرفاً از نمایندگی‌های مجاز این شرکت است.

    شرایط جشنواره
    جشنواره تلویزیون های ال جی، از 10 تیر 1396 به مدت محدود در جریان خواهد بود.
    تخفیفات و هدایا و قرعه کشی در نظر گرفته شده برای تلویزیون های ذکر شده در جدول جشنواره، به شرط نصب می‌باشد. تخفیفات نقدی نیز در کارت هدیه مشتریان شارژ می گردد
    جهت دریافت این تخفیف، لازم است کارت هدیه را در حین خرید دریافت کنید و محصول خود را از طریق شرکت مشتریان گلدیران نصب کنید، تا تخفیف ذکر شده در کارت هدیه شما شارژ گردد. (لطفا توضیحات شیوه شارژ کارت که در انتهای همین صفحه آورده شدهرا به دقت مطالعه فرمائید).
    در این جشنواره ، در صورت خرید محصولات مشمول سرویس فیلیمو،6 ماه اشتراک رایگان این سرویس (دسترسی به هزاران ساعت فیلم وسریال بدون استفاده از حجم اینترنت برای مشترکین همراه اول، ایرانسل، آسیاتک و های وب) به شما تعلق خواهد گرفت .
    علاوه بر تلویزیون های قید شده در جدول، تمام تلویزیون‌های ســری: UG,EG,UH و UF ال جی نیز مشمول استفاده از سرویس رایگان 6 ماهه فیلیمو خواهند بود.
    علاوه بر تخفیفات و هدایای ذکر شده، این جشنواره شامل قرعه کشی هر هفته یک برنده می باشد. جایزه برنده قرعه کشی، نیم سکه بهار آزادی به میزان اینچ تلویزیون خریداری شده می باشد. (از 43 تا 79 عدد نیم سکه بهار آزادی) .
    استفاده از مزایای این جشنواره، مشروط به خرید محصولات قید شده در جدول جشنواره و با گارانتی گلدیران و صرفاً از نمایندگی های مجاز این شرکت و نصب محصول از طریق شرکت مشتریان گلدیران است. در صورت بروز هر گونه مشکل یا ابهام با شماره84733 -021 تماس حاصل فرمائید.

    مراحل شارژ کارت هدیه جشنواره اینچ های طلایی :

    کارت هدیه بانک سامان خود را در هنگام خرید دریافت نمایید.
    جهت نصب محصول با شرکت مشتریان گلدیران تماس بگیرید و محصول خود رانصب کنید. ( شماره موبایل خود را اعلام فرمایید)
    پس از نصب ، پیامک تاییدیه نصب کالا را از شماره 100083583 دریافت خواهید کرد.
    شماره شانزده رقمی کارت هدیه بانک سامان را در پاسخ به این پیامک ارسال فرمایید.
    پس از شارژ کارت ، پیامکی مبنی بر شارژ برای شما ارسال خواهد شد.می توانید از طریق کارت خوان های سراسر کشور خرید نمایید.

    جشنواره “اینـــچ طـلایــی ” از 10تیر 1396 به مدت محــدود در جریان خواهـد بود و مهلـت نصب محصولات تا 10 روز پس از پایان جشنــواره ( که متعاقباً اعلام می شود) می باشد.
    جهت دریافت تخفیفات پس از نصب، حتماً باید محصول خریداری شده توسط شرکت مشتریان گلدیران نصب گردد. جهت نصب با شماره ی 84733-021  تماس حاصل فرمایید.
    تنها ارسال شماره 16 رقمی کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان (که بر روی آن لوگوهای ال جی و گلدیران و عبارت “کارت هدیه ویژه جشنواره صوتی و تصویری / لوازم خانگی” درج شده است) معتبر می باشد. شماره آن را بدون خط فاصله و ترجیحاً با اعداد انگلیسی ارسال فرمایید.
    به ازای هر محصول مشمول جشنواره “اینچ طلایی ” کهخریداری می کنید، یک کارت دریافت کنید و شماره ی آن را پس از طی مراحل نصب (که در بالا اشاره شد) ارسال فرمایید.
    حداکثر تا 7 روز پس از نصب کالا، پیامک اولیه را دریافت خواهید کرد و می توانید شماره کارت خود را در پاسخ ارسال کنید. شارژ کارت بانکینیز حداکثر 14 روز پس از ارسال شماره ی کارت توسط شما، انجام خواهد شد.
    جهت مشاهده وضعیت شارژ کارت خود می توانید عدد1 را از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، به سامانه100083583 ارسال فرمایید.
    در صورتی که پس از گذشت یک هفته از نصب محصول، پیامکی دریافت نکردید یا پس از گذشت دو هفته از ارسال شماره کارت، کارت شما شارژ نشد از شماره موبایلی که هنگام نصب اعلام نموده اید، عدد 4 را به شماره 100083583 پیامک فرمایید تا با شما تماس حاصل شود یا با شماره84733-021 (بخش جشنواره ها) تماس بگیرید.فراموش نکنید که در صورت عدم دریافت پیامک یا تاخیر در شارژ کارت، مهلت پیگیری تا1 مــــاه پس از پــایان جشـــنواره(که متعاقباً اعلام می شود) خـــــواهــد بود و پس از این مدت شــارژ کارت ها میسر نمی باشد.
    کارت هدیه ی پرداخت الکترونیک سامان را می توانید در هنگام خرید از همه کارت خوان های (POS) سراسر کشور استفاده نمایید و نمی توان از این کارت برای انتقال وجه یا دریافت وجه نقد از خودپرداز استفاده کرد

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر