سامسونگ زمان رسمی رونمایی از گلکسی نوت ۸ را اعلام کرد

عصر کالا- با اینکه فقط تنها یکی دو ماه از زمان پرده برداری گلکسی S۸ و S۸ پلاس می‌گذرد، سامسونگ بالاخره اعلام کرد که گوشی گلگسی نوت ۸ را در چه زمانی از سال ۲۰۱۷ به صورت رسمی معرفی خواهد کرد.

سامسونگ زمان رسمی رونمایی از گلکسی نوت ۸ را اعلام کرد
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰:۰۰

     به گزارش پایگاه خبری «عصرکالا» به نقل ازآی تی رسان, هرچند در بیانات سامسونگ، زمان اعلام شده به صورت دقیق و جزئی اعلام نشده ولی همین مشخص شدن تقریبی نیز می‌تواند به علاقمندان و خریداران این گوشی کمک شایانی کند. اگر شما هم نمی‌دانید بهتر است پرچمدار سری S سامسونگ را بخرید یا اینکه تا رونمایی از نوت 8 صبر کنید بهتر است با ما در این مقاله همراه شوید.
    به جرات می‌توان یکی از مورد انتظار‌ترین دستگاه‌های امسال را گلکسی نوت 8 دانست. هر روز شایعات بسیاری در دنیای تکنولوژی درباره این گوشی‌هوشمند منتشر شده و خبر از قرارگرفتن امکانات جدید در این گوشی می‌دهند. به همین خاطر شاید برخی کاربران از خرید پرچمداران جدید سامسونگ منصرف شده و تصمیم بگیرند تا زمان رونمایی از پرچمدار سری نوت و نسخه بازسازی شده نوت 7 صبر کنند. به هر حال اگر شما نیز جز این دسته از افراد هستید بهتر است بدانید که مدت زمان زیادی را باید در انتظار بمانید تا سامسونگ از نوت 8 رونمایی کند. طبق بیانات رسمی بزرگترین تولیدکننده موبایل جهان، گوشی گلکسی نوت 8 در نیمه دوم امسال پرده برداری خواهد شد. سامسونگ تاکید می‌کند:

        با توجه به استقبال کاربران از گوشی‌های گلکسی S8 و S8 پلاس، کمپانی تلاش می‌کند تا بتواند سود چشمگیری را از فروش این دو اسمارت‌فون بدست بیاورد، بنابراین پرچمدار جدید ما در نیمه دوم امسال معرفی خواهد شد.

    بالاخره زمان رسمی از سوی سامسونگ اعلام شد و این شرکت به خوبی می‌داند که برای حفظ سود‌آوری و باقی ماندن در میدان رقابت نیازمند معرفی پرچمدار دیگری است. همانطور که پیش‌‌تر گفته شد این شرکت توانسته‌ بود درآمد قابل توجهی از گوشی‌های پایین رده و میان رده خود، به ویژه گوشی‌های سری J، کسب کند و سامسونگ جایگاه نخست فروش گوشی‌های هوشمند را از اپل پس گرفت. به نظر می‌رسد اکنون این سازنده تلاش می‌کند تا فروش گوشی‌های رده بالای خود را نیز بهبود بخشیده و رکورد تازه‌ای را در تاریخ خود ثبت کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر