ورود موبایل Y۷ هوآوی به بازار ایران

عصر کالا- هوآوی از جمله شرکت هایی است که در بازار موبایل های میان رده با استقبال خوبی از سوی کاربران ایرانی روبرو شده.

ورود موبایل Y۷ هوآوی به بازار ایران
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، در همین راستا نیز این شرکت روز گذشته از جدیدترین تلفن همراه میان رده اش به نام Y7 در ایران رونمایی کرد.

    طبق اعلام هوآوی سال گذشته موبایل های سری Y این شرکت فروش خوبی را چه در بازار چین و چه بازارهای خارجی داشتند و Y6 به عنوان بهترین محصول سری Y مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفت. Y7 نسل بعدی از سری Y است که تجربه‌ ای نو با طراحی جدید را برای کاربران خود به ارمغان خواهد آورد.

    از آنجا که سری Y جزو محصولات میان‌ رده و خوش قیمت محسوب می‌ شود، هواوی امیدوار است که این موبایل به موفقیتی همانند نسل قبل دست یابد و در بازه‌ی قیمتی 200 یورو با کنار زدن رقبایی نظیر گلکسی J7/ J7 Prim سامسونگ جزو اولین انتخاب‌ های کاربران باشد.

    مشخصات فنی

    Y7 هوآوی از یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزلوشن 720 در 1280 پیکسل بهره می گیرد و بدنه‌ ای از جنس فلز دارد که زیبایی آن را دو چندان کرده و بر سهولت استفاده و در دست گرفتن آن افزوده است.

    یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی هم برای Y7 در نظر گرفته شده که عمری طولانی دارد و پس از 500 بار شارژ شدن باز هم 80 درصد ظرفیت آن قابل استفاده خواهد بود.

    این موبایل همراه با پردازشگر 64 بیتی و هشت هسته‌ ای اسنپدراگون 435، 2 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی با امکان ارتقا تا 125 گیگابایت از طریق کارت حافظه میکرو‌ اس‌دی به بازار ایران عرضه می‌ شود.

    دوربین اصلی Y7 از سنسور 12 مگاپیکسلی 1.25 μm با قابلیت فوکوس خودکار تشخیص فازی برخوردار است، بنابراین امکان ثبت تصاویر واقعی‌ تر و شفافت‌ تر با جزییات بیشتر و افکت‌ های نوری بهبود یافته نسبت به نسل قبل را فراهم می‌ کند. هوآوی سرعت فوکوس این سیستم روی سوژه ها را برابر با 0.3 ثانیه اعلام کرده است.

    محصول جدید هواوی همچنین از دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی برخوردار است. یکی از جذاب‌ ترین قابلیت‌ های این موبایل حسگر اثر انگشت آن است که ضمن بالا بردن امنیت آن، دسترسی به امکانات داخلی دستگاه برای کاربر را هم تسهیل می کند.

    در انتها باید اضافه کنیم که قیمت ریالی این موبایل هنوز هم مشخص نشده اما شرکت سازنده برچسب قیمتی 200 یورویی را برای آن در نظر گرفته است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر