با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید

عصر کالا- پیشتر در نمایشگاه CES ۲۰۱۷ به صورت اجمالی شما را با دوربین های حرارتی تازه کمپانی FLIR آشنا کردیم.

با تازه ترین دوربین های حرارتی موبایلی شرکت FLIR آشنا شوید
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجیاتو، هم اکنون این شرکت آمریکایی مشخصات کامل تری از محصولات تازه خود را به همراه زمان عرضه در اختیار علاقه مندان قرار داده است.

    گفتنی است دو دوربین مذکور با نام های FLIR One و FLIR One Pro راهی بازار خواهند شد که هر دو از پورت USB-C بهره می برند. این بدان معناست که شما می توانید دوربین را به سمت خود یا رو به پشت تنظیم کنید و اقدام به تصویربرداری حرارتی کنید.

    علاوه بر آن روی بدنه دوربین ها یک چرخ تعبیه شده که می تواند طول پورت نری USB-C موجود روی دستگاه را افزایش داده تا بتوان از آن در اسمارت فون هایی که روی آنها کیس محافظ سوار شده هم استفاده کرد.

    رزولوشن سنسور حرارتی مدل FLIR One Pro دو برابر دوربین FLIR One است
    لازم به ذکر است منبع تأمین انرژی دوربین های FLIR One و FLIR One Pro، یک باتری داخلی است که می تواند انرژی لازم برای کارکرد یک ساعته دستگاه را فراهم کند و در صورت اتمام شارژ آن، از باتری موبایل کاربر استفاده خواهد کرد.

    شباهت های دو دستگاه به اینجا ختم شده و عمده تفاوت آنها در رزولوشن تصویربرداری حرارتی است. باید گفت که FLIR One از یک سنسور با رزولوشن 80 در 60 بهره می برد در حالی که FLIR One Pro دارای سنسوری 160 در 120 است. همچنین مدل پایه می تواند تا 120 درجه سانتیگراد را اندازه گیری کند در حالی که نسخه حرفه ای قابلیت تشخیص حرارت 400 درجه سانتیگرادی را نیز داراست.

    ناگفته نماند FLIR One هم اکنون با قیمت 199.99 دلار پیش فروش می شود و مدل حرفه تر آن یعنی FLIR One Pro هم دارای برچسب قیمت 399.99 دلاری است. شاید مهم ترین استفاده این دوربین ها در تعمیراتی نظیر تشخیص نشتی لوله ها و یا یافتن درز درب ها و پنجره ها باشد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر