شیائومی Mi Max ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود

عصر کالا- چینی شیائومی با ساخت گوشی های هوشمند با کیفیت و مقرون به صرفه شهرت جهانی کسب کرده است .

شیائومی Mi Max ۲ دارای صفحه نمایش ۶.۴ اینچی و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی خواهد بود
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از دیجی کالا، برای مثال جدید ترین پرچمدار این شرکت یعنی می 6 از بدنه ای از جنس فلز و شیشه برخوردار بوده و چیپ پردازشی آن نیز همانند گلکسی اس 8 اسنپدراگون 835 می باشد و در دوربین دوگانه این دستگاه همانند آیفون 7 از لنز تله فوتو استفاده شده است . این گوشی با تمامی این امکانات با قیمت 360 دلار در چین به فروش می رسد و متاسفانه تنها در کشور های آسیایی در دسترس می باشد.

    در حال حاضر، شرکت شیائومی اعلام کرده است که در حال ساخت یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش بزرگ می باشد که می تواند طرفداران این گونه گوشی ها را راضی کند. این گوشی با نام شیائومی می مکس 2 عرضه خواهد و دارای یک صفحه نمایش 6.4 اینچی به همراه یک باتری با ظرفیت 5000 میلی آمپری ساعتی می باشد.

    بر اساس شایعات منتشر شده به نظر می رسد این گوشی در بازار های امریکا و اروپا عرضه نخواهد شد. می مکس یک گوشی میان رده می باشد که قیمتی پایین تر از می 6 خواهد داشت. شرکت شیائومی احتمالا این دستگاه را در دو مدل یکی با تراشه اسنپدراگون 625 و دیگری با تراشه جدید تر اسنپدراگون 660 عرضه خواهد کرد.

    گوشی شیائومی می مکس 2 (Mi Max 2) به صورت رسمی در تاریخ 25 می ( 4 خرداد) در چین معرفی خواهد کرد . به نظر می رسد که می مکس 2 یکی از معدود گوشی های دارای صفحه نمایش بزرگ خواهد بود که در سال 2017 معرفی می شود . با وجود آن که ممکن است این گوشی مورد پسند تمامی کاربران قرار نگیرد اما مطمئنا برای کسانی که به دنبال گوشی با صفحه نمایش بزرگ می باشند یک گزینه عالی محسوب می شود.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر