آیفون ایکس با تاخیر به دست خریداران می‌رسد

عصر کالا- اگرچه هنوز تا زمان عرضه گوشی آیفون ایکس مدت زمانی باقی مانده، ولی هر روز جزئیات بیشتری در مورد آن افشا می شود.

آیفون ایکس با تاخیر به دست خریداران می‌رسد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از فارس، آیفون ایکس یا آیفون 10 اولین گوشی تولیدی اپل با نمایشگر فراگیر و تمام صفحه است که از نمایشگر او ال ای دی و وضوح فوق العاده ای برابر با 2436 در 1125 پیکسل برخوردار است. همچنین عمر باتری این گوشی برای 21 ساعت مکالمه کافی است.

    شارژ بی سیم ، 64 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی از جمله امکانات این گوشی هزار دلاری است. این گوشی 179 گرم وزن دارد و در آن از پردازنده A11 استفاده شده است. قرار است در این گوشی از دو دوربین 12 و 7 مگاپیکسلی در پشت و جلو استفاده شود. پشتیبانی از خدمات نسل چهارم تلفن همراه ال تی ای سرعت بارگذاری داده از طریق آیفون ایکس را به 450 مگابیت در ثانیه می رساند.

    شرکت فاکس کان دور اول عرضه این گوشی به کشورهای مختلف را آغاز کرده و در اولین مرحله تنها قرار است 46500 واحد از این گوشی روانه بازارهای جهانی شود که رقمی بسیار محدود محسوب می شود. علت این مساله دشواری های مربوط به طراحی حسگر دوربین، قابلیت فیس آی دی و غیره است.

    با این حساب به نظر می رسد اپل نتواند در موعد از قبل اعلام شده آیفون های ایکس پیش خرید شده را به خریداران تحویل دهد و باز هم به علت بدقولی با اعتراض های گسترده کاربران مواجه خواهد شد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر