تازه‌ترین گوشی ال‌جی با دو نمایشگر

عصر کالا- شرکت ال‌جی در سایه تصمیم سامسونگ برای عرضه گوشی تاشوی گلکسی فولد، با رویکردی متفاوت نسبت به رقیب سنتی خود به نمایشگاه ایفا ۲۰۱۹ آمد و گوشی جدید G۸X ThinQ خود را که از قابلیت اتصال به نمایشگر ثانویه بهره می‌برد، معرفی کرد.

تازه‌ترین گوشی ال‌جی با دو نمایشگر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۲۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر کالا» به نقل از دنیای اقتصاد، نمایشگر اصلی این گوشی به ابعاد 4/ 6 اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس مجهز است و نمایشگر ثانویه نیز با همین ابعاد و از طریق درگاه USB-C به آن متصل خواهد شد. لولای به کار رفته در این گوشی، امکان چرخش 360 درجه‌ای را برای نمایشگر فراهم می‌کند و از مقاومت بالایی نیز در برابر ضربات و آسیب‌های احتمالی برخوردار است.در قسمت پشتی، ال‌جی یک نمایشگر 1/ 2 اینچی را تعبیه کرده که می‌توان از آن برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها و اطلاعات مربوط به زمان استفاده کرد. در این گوشی از مشخصات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری پیشرفته‌ای همانند پردازنده اسنپدراگون 855، حافظه رم 6 گیگابایتی و فضای ذخیره‌سازی 128 گیگابایتی استفاده شده است.

    مهندسان ال‌جی، این گوشی را به دوربین دوگانه مجهز کرده‌اند؛ به‌طوری‌که یک سنسور 12 مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولترا را در خود جای داده است. در قسمت جلویی گوشی نیز شاهد به‌کارگیری یک سنسور 32 مگاپیکسلی برای ثبت عکس‌های سلفی هستیم.درخصوص ویژگی‌های نرم‌افزاری G8X ThinQ نیز باید گفت که دوربین این گوشی به قابلیت AI Action Shot مجهز شده که می‌تواند برای عکاسی از سوژه‌هایی با سرعت بالا، بسیار کاربردی باشد. قابلیت لرزشگیر در حالت فیلمبرداری نیز ارتقا یافته و می‌توان در حین فیلمبرداری از دوربین جلو به عقب یا برعکس، جابه‌جا شد.همچنین در این گوشی حالتی به نام ASMR تعبیه شده که می‌تواند حساسیت میکروفن را تا سه برابر نسبت به میکروفن‌های معمولی افزایش دهد.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر