با کاهش میزان مصرف باتری؛

تراشه های جدید گوشی ها را ارزان و هوشمند می کند

عصر کالا- شرکت کوالکوم از عرضه تراشه های جدیدی برای استفاده در گوشی های هوشمند خبر داده که باعث افزایش سرعت، کارآیی و هوشمندی آنها شده و این گوشی ها را ارزان تر می کند.

تراشه های جدید گوشی ها را ارزان و هوشمند می کند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از مهر, این شرکت چندی قبل تراشه های سری 700 اسنپ دراگون را برای استفاده در گوشی های گران قیمت و پرچمدار عرضه کرده بود و حالا از رونمایی از پردازنده های اسنپ دراگون 632، 439 و 429 خبر داده که هوشمندی و سرعت مناسب را برای گوشی های رده متوسط به ارمغان می آورند.

    پردازنده اسنپ دراگون 632 که از ویژگی هایی مشابه با پردازنده اسنپ دراگون 636 برخوردار است، دارای هشت پردازنده مرکزی Kryo 250 کوالکوم و پردازنده گرافیکی Adreno 506 است. با استفاده از این پردازنده مشاهده تصاویر بر روی گوشی با کیفیت فوق العاده Full HD+ ممکن می شود. پشتیبانی از نصب دوربین با دقت 24 مگاپیکسل بر روی تلفن همراه هم از جمله مزایای این تراشه است. استفاده از این تراشه میزان مصرف باتری را هم کاهش داده و تا 40 درصد موجب بهبود عملکرد پردازنده مرکزی می شود.

    پردازنده اسنپ دراگون 439 هم دارای هشت پردازنده مرکزی از نوع Cortex A53 و Kryo 250 بوده و تا 25 درصد عملکرد بهتری در مقایسه با پردازنده اسنپ دراگون 430 دارد. پردازنده گرافیکی آن از نوع Adreno 505 بوده که تا 20 درصد بهتر از اسنپ دراگون 430 است. پشتیبانی از نصب دوربین 21 مگاپیکسلی بر روی گوشی مزیت دیگر این محصول است.

    اسنپ دراگون 429 هم که ارزان ترین پردازنده در این مجموعه محسوب می شود دارای 4 پردازنده مرکزی Cortex A53 بوده و 25 درصد قدرتمندتر از اسنپ دراگون 425 است. بهره مندی از پردازنده گرافیکی Adreno 504 با 50 درصد عملکرد بهتر در مقایسه با اسنپ دراگون 425 و پشتیبانی از نصب دوربین 16 مگاپیکسلی از جمله مزایای این محصول است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر