گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی

عصر کالا: چند وقتی است که شایعات مختلفی را در مورد مدل خاصی از گلکسی J۷ می‌شنویم که دوربین دوتایی دارد. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر جدیدی از یک تلفن همراه هوشمند لو رفته که ادعا می‌شود به همین مدل ویژه مربوط است.

گلکسی J۷ جدید با دوربین دوتایی
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸:۰۰
  • گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی
  • گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی
  • گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی

به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا»  به نقل از برترینها، پاییز سال 2013 میلادی بود که سامسونگ مدل گلکسی J  را معرفی و سپس عرضه کرد. حالا پس از 4 سال مدل 2017 این سری هم به بازار عرضه شده است. حالا در تازه‌ترین خبرها، تصاویر لو رفته‌ای به دستمان رسیده که گلکسی J7 جدید با دوربین دوتایی را نشان می‌دهد.

در تصویر اول، نمای پشتی این گوشی را می‌بینیم که به دوربین دوتایی مجهز شده است. شایعه‌ها از دوربین پشتی 13 مگاپیکسلی این گوشی خبر می‌دهند. احتمال دارد این گوشی هم‌چون مدل استاندارد گلکسی J به باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شود.

در تصویر بعدی هم می‌توانیم نمای جلویی این تلفن همراه هوشمند را ببینیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 به صفحه نمایش 5٫5 اینچی با کیفیت 1080P مجهز شده است. احتمال دارد که این گوشی هم‌چون مدل استاندارد به همین نمایشگر مجهز شود. با این حال اطلاعات لو رفته در رسانه‌ها دقیق و قطعی نیستند و تا نهایی شدن خبرها باید کمی منتظر بمانیم. مدل استاندارد گلکسی J7 2017 با قیمت حدودی 355 دلار به بازار کره عرضه شده و ممکن است این مدل کمی از مدل استاندارد گران‌تر باشد.

برچسب ها
پورسعیدخلیلی
مطالب مرتبط
مطالب مرتبط بیشتر