تصاویر جدید آیفون ۸ و آیفون ۷ اس به همراه اطلاعاتی از پرچمداران بعدی اپل منتشر شد

عصر کالا- پس از انتشار عکس هایی از فریم فلزی منتسب به محصولات آینده اپل، ساعاتی پیش، تصاویر جدید آیفون ۸ (iPhone ۸) و آیفون ۷ اس (iPhone ۷s) در شبکه اجتماعی Reddit منتشر شد که جزییاتی از بخش های عقب و جلوی پرچمداران سال ۲۰۱۷ اپل را فاش کرده و برخی اطلاعات جالبی نیز به همراه دارند.

تصاویر جدید آیفون ۸ و آیفون ۷ اس به همراه اطلاعاتی از پرچمداران بعدی اپل منتشر شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از گجت نیوز، به گفته شخص منتشرکننده تصاویر جدید آیفون 8 و آیفون 7 اس ، این عکس‌ها از طریق یکی از کارمندان اپل به دست او رسیده و قاب های موجود در تصاویر نیز به منظور تولید انبوه، برای تامین‌کنندگان چینی فرستاده شده است. تصاویر لو رفته همچنین نشانه‌هایی از وجود شارژ بی‌سیم در آیفون 7s و آیفون 7s پلاس (iPhone 7s Plus) را تایید می‌کنند؛ پیش از این تصور می‌شد این تکنولوژی تنها در انحصار آیفون 8 اپل باشد، اما در صورت تایید این تصاویر، قطعا علاقه‌مندان به محصولات اهالی کوپرتینو را خوشحال خواهد کرد.

    پنل‌های جلو و عقب مشخص‌شده در تصاویر جدید آیفون 8 و آیفون 7 اس به خوبی توصیفات و شایعات چند ماه اخیر در خصوص این گوشی های هوشمند را به رخ کشیده و بار دیگر، بر قرارگرفتن سنسور اثر انگشت در بخش جلویی اسمارت فون تاکید دارند. بنابراین، به نظر می‌رسد اپل مشکل مربوط به محل جانمایی تاچ آیدی را در محصولات جدیدش برطرف و بدین ترتیب، دروازه‌ای جدید به سمت طراحی موبایل های هوشمند باز کرده است.

    در قاب جلوی منتسب به آیفون های جدید اپل که در تصاویر نیز مشخص است، کاهش لبه‌های کناری نمایشگر به وضوح دیده می‌شود. به هر حال جدا از اصل یا تقلبی‌بودن، به نظر می‌رسد این عکس‌ها یکی از بارزترین تصاویر منتشرشده از آیفون 8 و آیفون 7 اس باشد که تاکنون دیده شده است.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر