سریع‌ترین روش برای غیرفعال کردن Face ID اپل

عصر کالا- در این خبر به شما سریع‌ترین روش برای غیرفعال کردن Face ID اپل را آموزش می‌دهیم.

سریع‌ترین روش برای غیرفعال کردن Face ID اپل
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرکالا» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، قابلیت Face ID روشی فوق العاده سریع و راحت برای باز کردن قفل آیفون شما است، اما اگر در صورت بروز برخی موارد اضطراری یا به دلایل دیگری بخواهید آیفون خود را مجبور کنید تا بطور موقت قفل صورت را غیرفعال کرده و نیاز به رمز عبور داشته باشد باید چه کاری انجام داد؟ یک روش آسان برای انجام این کار وجود دارد.
    روشی سریع برای غیرفعال کردن Face ID

    تنها کاری که برای غیرفعال کردن موقتی Face ID انجام می‌شود این است که همزمان دکمه پاور (کلید بزرگ در سمت راست تلفن) و دکمه صدا یا پایین (در سمت چپ گوشی) را فشار داده و نگه دارید. یک فشار کوتاه از دو دکمه باعث خاموش شدن صفحه می‌شود. اگر در این صفحه روی دکمه خاموش بزنید، دفعه بعدی که می‌خواهید قفل گوشی خود را باز کنید، لازم است که رمز عبور خود را تایپ کنید و Face ID به طور موقت غیرفعال می‌شود.به خاطر داشته باشید که پس از وارد کردن کد رمز صحیح خود و باز کردن قفل گوشی، دفعه دیگر که سعی کنید قفل آیفون خود را باز کنید، Face ID فعال خواهد شد، بنابراین این یک روش برای قفل موقت است و به طور دائم Face ID را غیرفعال نمی‌کند.

     

    روش دائمی غیرفعال کردن Face ID

    اگر می‌خواهید Face ID را غیرفعال کنید، باید به قسمت تنظیمات رفته سپس به قسمت Face ID & Passcode بروید که با یک نماد چهره سبز نشان داده می‌شود. سپس در این بخش رمز عبور خود را وارد کنید. در اینجا می‌توانید انتخاب کنید که به طور دائم Face ID را برای قفل آیفون غیرفعال کنید. این کار باعث می‌شود تا فروشگاه iTunes، برنامه‌های کاربرد و Apple Pay نیز تحت تاثیر قرار بگیرند.

    البته قابلیت قفل آیفون به معنای این نیست که باید غالباً به آن متوسل شوید. تنها مواردی که می‌توان تصور کرد که نیاز به این ویژگی حس می‌شود، زمانی است که احساس می‌کنید که امنیت شما مورد تهدید قرار گرفته است و ممکن است شخصی برای دسترسی به اطلاعات شخصی شما تلاش کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر