مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ مینی

عصر کالا- منابع نزدیک به سامسونگ در روز دوشنبه اعلام کردند که این شرکت در حال حاضر مشغول کار روی مدل سوم گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس ۸ است. این مدل جدید، گلکسی اس ۸ مینی نام دارد.

مشخصات فنی گوشی جدید سامسونگ گلکسی اس ۸ مینی
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر کالا» به نقل از زومیت، منابع نزدیک به سامسونگ در روز دوشنبه اعلام کردند که این شرکت در حال حاضر مشغول کار روی مدل سوم گوشی‌های هوشمند سری گلکسی اس 8 است. این مدل جدید، گلکسی اس 8 مینی نام دارد و سامسونگ در آینده‌ای نزدیک از آن رونمایی خواهد کرد. گفته می‌شود گوشی یادشده از یک نمایشگر 5.3 اینچی بهره می‌برد؛ اما سبک طراحی بدون حاشیه‌ی گوشی‌های گلکسی اس 8 در این مدل نیز اعمال خواهد شد.

    این دستگاه در کنار صفحه‌نمایش اینفینیتی خود از نسبت تصویری 18.5 به 9 بهره می‌برد و بدین ترتیب ابعاد بدنه‌ی آن در حد گوشی‌های هوشمند معمولی با نمایشگر 4.7 اینچی و دارای نسبت تصویر 16 به 9 است. رندر جدید فاش شده از این گوشی که می‌توانید آن را در تصویر کاور مطلب پیش رو مشاهده کنید، تفاوت بین ابعاد این مدل را با مدل‌های بزرگ‌تر گلکسی اس 8 نشان می‌دهد.

    گفته می‌شود قدرت پردازشی گلکسی اس 8 مینی نسبت به دو مدل کنونی گلکسی اس 8 ضعیف‌تر خواهد بود. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای این محصول احتمالا اسنپدراگون 821 خواهد بود. این چیپ در واقع پردازنده‌ی پرچم‌دار سال 2016 کوالکام محسوب می‌شود که در گوشی‌های هوشمند رده‌بالای دیگری چون گوگل پیکسل، گوگل پیکسل ایکس‌ال، اچ‌تی‌سی یو اولترا و ال‌جی جی 6 نیز مورد استفاده قرار گرفته است.

    شایعات حکایت از آن دارند که تفاوت دیگر بین گوشی گلکسی اس 8 مینی و دو مدل کنونی این محصول، فضای ذخیره‌سازی داخلی است؛ انتظار می‌رود مدل مینی گلکسی اس 8 با حافظه‌ی داخلی 32 گیگابایتی همراه باشد. سایر مشخصات فنی گلکسی اس 8 مینی به احتمال زیاد با برادران بزرگ‌ترش یکسان خواهد بود. بدین ترتیب انتظار می‌رود این دستگاه با رم 4 گیگابایتی، سنسور تشخیص عنبیه‌ و پشتیبانی از کارت حافظه‌ی جانبی میکرو اس‌دی تا سقف 256 گیگابایت همراه باشد. تولید مدل مینی پرچم‌داران سری گلکسی اس سامسونگ از سه سال قبل و با معرفی گلکسی اس 5 مینی آغاز شد.

    حتی چنانچه سامسونگ واقعا در حال ساخت مدل مینی گلکسی اس 8 باشد، باز هم باید دید این محصول در چه بازارهایی به فروش خواهد رسید. در حال حاضر جزئیاتی در مورد قیمت گوشی‌ هوشمند گلکسی اس 8 مینی منتشر نشده است؛ اما اطلاعات جدید در این مورد احتمالا به‌زودی در دسترس قرار خواهد گرفت. انتظار می‌رود سامسونگ در جریان برگزاری نمایشگاه IFA امسال در برلین از این گوشی رونمایی کند.

    برچسب ها
    پورسعیدخلیلی
    مطالب مرتبط
    مطالب مرتبط بیشتر